Gå til innhold

Lyst på nF4 Ultra med både AGP og PCIe til 998kr.?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt nysgjerrig på dette kortet jeg og. Tenker å oppgradere men har lyst å vente med å kjøpe skjermkort til jeg får spart opp litt mer penger. Har et relativt ok AGP kort i dag og ønsker meg et PCI-e kort senere.

 

Finner ingen tester av dette hovedkortet noe sted heller...

Lenke til kommentar

Hei,

 

Det er et helt nytt kort og ble sluppet for salg sist uke! Kortene er forventet til lager hos oss torsdag eller fredag!

 

Vi har kun testet en prototype og vi opplevde ikke noe bugs - stabilt, raskt og faktisk ganske smart med tanke på AGP og PCI-E!

 

HW.no får et kort så fort vi får inn, så da kommer nok en test av dette om ikke så lenge!

 

Med vennlig hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Lenke til kommentar
Hei,

 

Det er et helt nytt kort og ble sluppet for salg sist uke! Kortene er forventet til lager hos oss torsdag eller fredag!

 

Vi har kun testet en prototype og vi opplevde ikke noe bugs - stabilt, raskt og faktisk ganske smart med tanke på AGP og PCI-E!

 

HW.no får et kort så fort vi får inn, så da kommer nok en test av dette om ikke så lenge!

 

Med vennlig hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Har man et minimum av overklokkings verktøy i BIOS? isåfall tror jeg mange hw.no lesere kunne tenke seg et!

 

Litt surt å ikke kunne oppgradere når man har et knallbra AGP kort , tror nok det kan være en reddende engel for mange :)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Det går ann å OC dette kortet! Jeg er ikke noen mester i OC men jeg fikk det opp i ytelse, men dette var på prototype kortet så jeg kan ikke si at det blir samme BIOS utgave på produksjons modellen som vi får rett rundt hjørnet!

 

BIOSTAR har også OC software som er via Windows - som er helt greit og lar selv newbees leke seg ;)

 

Kunne også kjøre PCI-E og AGP kort samtidig - MEN - da må man bruke et bra PSU som gir litt AMP på 12V og 5V (Ikke noe Qxxx her...)

 

MVH

Pyton.no - Salg

Lenke til kommentar

Kjempebra Python.no! Da avventer jeg kanskje kjøp av hovedkort til hw får testet det. Hadde vært kult om dere hadde satt opp et hos dere også, og gitt svar på det ArticOC spør om her ang BIOS, så slipper vi utålmodige å vente på hw.no test.. :)

 

Edit: var litt for sen, dere svarte på det nå :)

Endret av rontonic
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei,

 

Det er et helt nytt kort og ble sluppet for salg sist uke! Kortene er forventet til lager hos oss torsdag eller fredag!

 

Vi har kun testet en prototype og vi opplevde ikke noe bugs - stabilt, raskt og faktisk ganske smart med tanke på AGP og PCI-E!

 

HW.no får et kort så fort vi får inn, så da kommer nok en test av dette om ikke så lenge!

 

Med vennlig hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Kan vi forvente oss en test av dette kortet snart pyton?

 

Dere har vel hatt det inne i god tid nå?

 

=)

Lenke til kommentar

 

- MEN - da må man bruke et bra PSU som gir litt AMP på 12V og 5V (Ikke noe Qxxx her...)

 

Q-tec :sick:

 

--------

 

Blir det ikke en bortkastet plass når man endelig har råd til å kjøpe et pci-e skjermkort .

Da vil man jo neppe ha bruk for agp porten .

Blir på en måte et mellomledd av ny hardware periode hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...