Dr.X Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Har nå hatt vannsystemet gåendes i overkant av 2 år - urørt, mer eller mindre. Har nå store planer om å kjøpe meg et Yeon Yang kabinett (gooood plass, jeg er vant til chieftec midi!), og må derfor bytte vann og hele systemet. Det er i løpet av tida kommet litt småalger her og der, og vannet er ikke helt som før. Hvordan renser jeg blokkene og radiatorene mest mulig? Demontere alt og legge det i et eller annet? Vannet er det jo bare å bytte, men jeg tenker spesielt på blokkene og radiatoren. Regner med at det har samla seg mye drit inni der nå.. Mvh Dr.X Lenke til kommentar
*Tesche* Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Kjøre eddik gjennom systemet skal funke har jeg hørt.. edit: la til flere ord Endret 9. mars 2005 av *Tesche* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kjøp radiatorrens på bensinstasjon og bland den med litt vann. Fyll dette på radiatorn og la det stå over natten så spyler du gjennom med rent varmt vann . Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Oki, takker for svar! Noen gode tips for rensing av blokkene også? (Uten å måtte åpne dem(Danger Den)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå