Dr.X Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hei! Til min overraskelse har 3dfxcool.no bytta navn til 1coolpc.no ? Bare navnet høres rart ut. Se på webshopen da! Helt sykt dårlig side i forhold til den gamle. Jeg tenkt jeg nettopp skulle bestille meg yeon yang servertower derfra, men tydeligvis finnes ikke det lengre i sortementet. Den sida der like jeg IKKE. Hva mener dere? www.3dfxcool.no Her må det være noe fusk, alt er på engelsk og greier.. Endret 8. mars 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Den gode gamle 3dfxcool-siden funker fint her hvertfall. Ikke noe 1coolpc. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har nettopp formatert, og ikke vært inne på 3dfxcool siden før akkurat nå, og det er fortsatt den gamle siden som jeg har vært vant med en stund nå. Så jeg skjønner ikke hvor du har 1coolpc.no fra :S Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 ok, sykt. tar print screen jeg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Skjønner ingenting.. Sletta all privat info i opera nå, alt av besøkte sider og logg etc.. Og da var jeg tilbake til gode gamle 3dfxcool. Haxor på gang eller ? Lenke til kommentar
dill&dall Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du har gått inn på www.3dfxcool.com Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Sikker på at du ikke bare tulla med .com og .no? Edit: too slow Endret 8. mars 2005 av Carbonite Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 faktisk.. haha, dumme meg Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Men det hadde kanskje vært en idé å skifte navn? Tror ikke det er mange som driver med ekstrem-kjøling av Voodoo-skjermkort lengre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå