hemo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Finnes det eit ISO-image for ein boot-CD som kan installera Slackware frå ftp? Eg har funne denne mappa, men fann ikkje ut kva for fil eg evt. skulle bruka.. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Den mappa inneholder vanlige bootdisketter for folk som har gamle PC'er som ikke støtter booting fra cd-rom. Slackware støttet ikke ftp-install sist gang jeg sjekket. Det skal dog kunne gå å installere fra NFS eller lokal harddisk. Endret 8. mars 2005 av Langbein Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Slackware har nok ikke installasjon over FTP. Du må laste ned installasjons-ISO'ene. Edit: Selvfølgelig er installasjon over NFS og fra harddisk støttet. Endret 8. mars 2005 av stigfjel Lenke til kommentar
hemo Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Men det er enklare for ein nybegynnar å installera frå ISO-image, då... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Men det er enklare for ein nybegynnar å installera frå ISO-image, då... Skal du ha en enkel installasjon, laster du ned ISO-image for CD1 og CD2 og installerer. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
olear Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Men det er enklare for ein nybegynnar å installera frå ISO-image, då... Bare last ned CD1. CD2 inneholder bare GNOME og KDE. Hvis du trenger GNOME eller KDE senere så kan du bruke Swaret til å installere dem. Link til ISO: ftp://ftp.slackware.no/linux/slackware/sl...-install-d1.iso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå