Kvammis Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Problemstillinger er "Hvordan påvirker narkotika samfunnet blandt ungdom" ?? Noen som har ett godt forslag ?? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Og om du skal ha svar på det der kan det bli vanskelig da det kan skrives side opp og side ned om, men er vanskelig å korte ned. *Pengeproblemer *Gruppepress *Status *Forebygging *Behandling *Kriminalitet Det der er bare forslag til hva du kan ta for deg Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 hehe... konge at du bruker forumet til dette andreas! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Tengte jeg skulle gi det et forsøk... Funket ikke så altforbra da.. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvordan går det med prosjektet forresten? Venter på en update... PS: Legg inn link i signaturen din. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Hvordan går det med prosjektet forresten? Venter på en update...PS: Legg inn link i signaturen din. Takk for tipset Tengte jeg skulle gjøre litt mer før jeg kommer med update, men det blir vel ikke så lenge til... Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvordan går det med prosjektet forresten? Venter på en update...PS: Legg inn link i signaturen din. Takk for tipset Tengte jeg skulle gjøre litt mer før jeg kommer med update, men det blir vel ikke så lenge til... Høres flott ut. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå