bar10dr Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Heisann! Introduksjon Jeg er klar over at de faste brukerene av dette forumet antagligvis har sett seg lei av nybegynnere som ber om hjelp ved kjøp av kameraer, men jeg lever under et håp om at det finnes noen gode mennesker der ute som kan se seg villig til å investere litt tid på å hjelpe meg gjennom denne jungelen av produkter. Ved hjelp av kvasir, google og gule-sider har jeg nå fått et sløret bilde av hvilke produkter som er bra og hvilke som er dårlige, men det er så mye informasjon der ute, at jeg fant ut at det var best å spørre noen som faktisk har erfaring med emnet. Til saken Personlig har jeg jobbet med 3D, 3D animasjon på hobby basis siden 1998 og har nå lyst å blande inn selvlagde video streams med 3D animasjonene. Kameraet jeg er ute etter ligger i pris sjaktet 6-7.000 kroner. (muligens høyere hvis avkastningen kvalitetsmessig er såpass stor at det forsvarer prishøyningen.) Hoved punktene mine er som følgende: Et mest mulig stabilt bilde. Best mulig farge gjenngivelse i forhold til prisen på kameraet. Muligheter for å overføre dataene til pc'n via usb eller firewire. Vektmessig er jeg åpen for det meste, jeg planlegger ikke å gå rundt med kameraet i lommen og jeg tror jeg heller vil foretrekke litt vekt i forhold til noe som føles ut som billig plastikk. Avslutning Er det noen som har erfaring med bruk av filming ved hjelp av en bluescreen som alpah channel i etterproduksjon her, så ta gjerne kontakt. Jeg ber antagligvis om for mye i forhold til prisen jeg er villig til å gi, men min økonomiske situasjon tillater meg ikke å betale særlig mye mer enn 6-7000 kroner. Håper på gode svar! Med Vennlig Hilsen Nicolai Endret 8. mars 2005 av bar10dr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå