Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) jeg syntes linkin park gjorde noe dumt da de inngikk dette sammarbeidet. sangen(numb) var "bra" aleine, men de ødela den helt da de tok med jay-z. jeg syntes sangen blei fryktelig kjedlig!¨ edit: en leif kom seg dit Endret 10. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Numb er mye kjedeligere enn Numb/Encore, om du spør meg... Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg syntes sangen er ganske kul, har CDen. Den kuleste sangen etter min mening er "Points of authority/99 problems/one step closer" Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg digger den sangen, det er yndlingsangen min, Jeg klarer ikke å motstå den den er bare helt Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Grusom sang!!! Det er absolutt ikke noen grusom sang den er drit bra Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Resirkulert remixoppgulp. Gjesp. Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) jaja, vi har alle forskjellog smak Endret 9. mars 2005 av DreamTheater Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Resirkulert remixoppgulp. Gjesp. Hehe Jeg har ikke hørt låta, og jeg er ikke helt sikker på hvem JayZ er, men jeg vet at jeg definitivt ikke liker Linkin Park. Alt jeg har hørt av Linkin Park suger hæsskuk, og samme hvem de lager låter med blir det ikke noe bedre... Usj og fy! PS: Jeg går ikke inn for å høre låta heller, så hvis det blir postet en link til en sample av låta, er ikke jeg den som kommer til å klikke på den Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Resirkulert remixoppgulp skrekkelig bra sakt! beskriver helt hva jeg føler om den sangen Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Oppskrift: Ta et dårlig rock/"metal"/mallcore-band (Linkin Park), finn en ræppetulling (Jay-Z) som kan gjøre musikken enda dårligere. Resultat: Dritt som både rap- og mallcore-unger kjøper. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ræppetulling (Jay-Z) Ræpp?!?!?!?!?!!!?!? Er det det det er? ZOMFG! Da må det høres helt jævlig ut, da jo. Linkin Park er jo ille nok som de allerede er... *skrur på Agathodaimon og koser seg med det* Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ræpp?!?!?!?!?!!!?!?Er det det det er? ZOMFG! Da må det høres helt jævlig ut, da jo. Linkin Park er jo ille nok som de allerede er... Kall det hva du vil, det høres iallfall jævlig ut. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 velvel... liker Linkin Park godt jeg, så sangen her liker jeg seff godt og jay-z har en bra låt til og, 99 problems Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 *skrur på Agathodaimon og koser seg med det* grimt! \m/ Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 jeg tror at enten hater man sangen eller så elsker man den... hater den... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg syns sangen r helt ok, numb er bedre vanlig, lp er bra, jz er ikke så bra, me sammen blir de helt ok... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Den sangen graver vei inn til hjernen Den er uten tvil en av de dårligste sanga som finns. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå