kristopher Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg vet ikke helt hvor dette skal settes... men under off topic og søppel høres ut som et bra sted. Linkin Park/Jay-Z - Numb/Encore har ligget på topp 20 lista i 12 uker. og ligger fortsatt høyt oppe Sjekk selv... er det bare jeg som syntes at Linkin Park/Jay-Z - Numb/Encore er den værste og mest irriterende sangen som finnes? når jeg hører den så skrur jeg av radion ( hardt...) skjønenr ikke at de fant den ideen av å blande 2 dårlige sanger og få en sang som stinker værre?!? det værste er at de tjener penger på sangen, som fortsatt er den værste sangen på jord! spørsmålet mitt er: Liker du den sangen? ikke tenk på noe av det jeg skrev over når du svarer, svar ærlig! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Lyd & Bilde - Musikk Syns igrunn den funker helt greit. Skrur ikke av, nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Flytte til musikk-kategorien. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Eminem har gjort det bra han... Men personlig synes jeg han gjentar seg selv litt for mye. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Beklager... leste bare Encore. Lenke til kommentar
piit Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Den låta, for ikke å si hele albumet, er da utrolig kult! Artig å høre hvordan to forskjellige musikktyper kan bli så bra sammen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg fikk den i julegave av mitt søskenbarn! Hun kjenner meg ikke så godt da, hadde ikke sett henne på ca 6 måneder men jeg ble egentlig litt fornærmet! Byttet den mot Atretu - The Curse så fort jeg klarte! Takk Gud for "bytteposer" Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Et utrolig orginalt og stilig eksperiment... Stilig mikset Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 helt forferdelig.. jay-z må være den dårligste rapperen ever. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 helt forferdelig.. jay-z må være den dårligste rapperen ever. Nei, langt ifra. Han er en av de få rapperne i verden som har et ordentlig budskap med tekstene sine... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 helt forferdelig.. jay-z må være den dårligste rapperen ever. Nei, langt ifra. Han er en av de få rapperne i verden som har et ordentlig budskap med tekstene sine... da vil eg heller anbefale tupac, talib kweli, common sence, nas etc.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kjempebra sammarbeid synes nå jeg, hører fremdeles på den sangen og albumet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Sangen er grei nok den, men man blir fort lei av den. Selv liker jeg de andre sangene på "Collision Course" bedre, som f. eks. Point of Authority/99 problems/One Step Closer. Det er forøvrig et stilig samarbeid, og ser fram til å høre mer fra de! Endret 9. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå