Nytelse Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har en Nokia 9500. Ingen god tlf (ihvertfall med den firmwaren jeg har), med heng, feil ringing, tjeneste nekt +++. Eneste grunnen til at jeg bruker 9500 (og har brukt 9110, 9210 og 9210i før denne) er at jeg bruker det interne tasturet mye i jobben min. veldig greit å skrive timeliste/jobbspec/km lister/sms (jadda, jeg er gammeldags slik :-) og andre dokumentasjoner. I desperasjone har jeg nå bestilt meg en 9300 som visstnok skal være mer stabil. Jeg trenger ikke kamera eller wlan. Wlan er uansett så jæ*** tregt på 9500, at til praktisk bruk er det sjanseløst. Mitt spørsmål er om det finnes andre produsenter med ordentlig qwerty tastatur noe al'a 9500/9300 ? Vennlig hilsen Nytelse Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Motorola MPX er et alternativ. Den har QWERTY-tastatur og Windows OS. P910i har også QWERTY-tastatur, men overhodet ikke samme løsning som 9x00. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ta en titt på den her... kanskje den kan hjelpe deg litt... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Motorola A630 er vel en communicator? Siemens SK65 er jo veldig bra da! Endret 9. mars 2005 av langangen Lenke til kommentar
Nytelse Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Nå har jeg fått 9300 tlf i hus. Skal teste den i noen dager/uker så får vi se. takk for hintene om de andre modellene. Visste ikke om MPX'en bla. Den så grei ut. mvh Nytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå