kaffi Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) hvilke forskellige antivirus typer finnes det? hva er å anbefalle? jeg har sx1 Og jeg trenger ett godt prog til kamera og ett til mp3 Endret 8. mars 2005 av kaffi Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Linux vs. Windows...S60 vs. UIQ....en tørr spøk..skitsama Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hvilke forskellige antivirus typer finnes det? Du trenger ikke antivirus til mobiltelefonen. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 er da begynt å komme så mye dritt i den verdenen også. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Joda, antivirus kan være greit å ha på mobilen, spesielt hvis du mottar mye filer via BT. F-Secure er gode på antivirus-programmer til mobil på S60-plattformen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Men herre min hatt... Dere går virkelig på anti-virusselskapenes PR-stunt. Hånden i været den som faktisk har vært i kontakt med et av disse påståtte virusene? Sannsynligheten for å motta virus over bluetooth er litt mindre enn 0. Så kommer sannsynligheten for at du er dum nok til å installere programmet uten å tenke i tillegg. Dersom du laster ned programmer er det ikke verre enn å laste programmet ned fra produsenten. Hvis du absolutt skal ha warez, laster du ned fra de "seriøse" warez stedene. Jeg brukte faktisk flere timer på å lete etter det såkalte "Skullz" viruset. Men det viste seg å være komplett umulig å finne. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Men herre min hatt... Dere går virkelig på anti-virusselskapenes PR-stunt. Jepp, det gjør vi Men finnes det et gratis antivirusprogram til s80 og UIQ? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva er UIQ og hva kjører K500i????? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) K500i er en vanlig telefon med 'standard OS'. UIQ er et opperativsystem for mobiltelefoner som du vil finne i sony ericsson PXX0 og noen motorolaer med fler. Antivirus på mobiler er sterkt overdrevent. Endret 9. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå