Gå til innhold

Trenger en musikkmoderator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frekventerer musikkforumet flere ganger daglig, og må si meg enig i at det ikke ville skadet med en dedikert musikkmoderator med noe over middels kunnskaper om generell populærmusikk og kanskje også spesialkunnskaper om bestemte sjangre, band, epoker etc.

Om det ikke direkte er et akutt behov for å stenge tråder og rydde, vil det uansett være berikende med kunnskapsrike moderatorer som kan starte interessante tråder og bidra positivt i allerede påbegynte diskusjoner.

Det koster jo ingenting og krever heller ikke ekstra ressurser fra forumets side. Når det i tillegg sikkert ikke mangler kandidater, ser jeg ikke helt problemet med ikke å utnevne en slik.

Hvis det blir besluttet å utnevne en slik dedikert moderator, kan man henvende seg til noen bestemte og slik videreformidle sin interesse - eller tar styret kontakt med aktuelle kandidater? :)

Lenke til kommentar

QUOTE (TLZ @ 09/03/2005 : 00:42)
Anth, Jan-Erik, Satrucci_, Zyklon, Kaiern er gode kandidater...

HalTan er vel uaktuell da han demonstrerer i denne tråden på sitt eget hvis at han ikke vil. :p

Næh, så gøy, TLZ. :p

TAAB er og ein verdig kandidat imo.

Lenke til kommentar

Forumstyret avgjør hvem som eventuelt kan bli en ny musikk-moderator, og jeg regner med at de vil spørre oss brukere hvis de er usikre.

Jeg tittet litt innom (og postet litt i) musikk-delen av forumet i dag, og jeg må si jeg er enig; det trengs en dedikert musikkmoderator.

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 09/03/2005 : 14:44)
Forumstyret avgjør hvem som eventuelt kan bli en ny musikk-moderator, og jeg regner med at de vil spørre oss brukere hvis de er usikre.

Jeg tittet litt innom (og postet litt i) musikk-delen av forumet i dag, og jeg må si jeg er enig; det trengs en dedikert musikkmoderator.

Vi har mottat ønsket om en moderator i musikkavdelingen og vil ta det til etteretning, skulle vi få inn en doode der vil vi selv ta kontakt med personer som vi føler passer til jobben.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...