trulsta Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei! Nå til dags skal jo alt likestilles, alt skal settes litt. Og i dag er det jo KVINNEDAGEN Med det lurer jeg på hvorfor det ikke er en egen mannedag, for å gjøre honnør på mennene? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ja, vi har de 364 andre (Eller så påstår fruen ) Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vi har ingen dager, kvinnfolkene har alle. Bare 8. mars de feirer at de har tatt over verden en gang på 60-70-80 tallet Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 eller bare mandag Riktig! Menn har mandag, og sønnene har søndag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Folk som heter Tor har 3 dager i uken. Status. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) liker ikke sånne mannevonde feminister som skal feire kvinnedagen. de gravelesbene er ikke kvinner, de er mer mann enn menn flest Endret 9. mars 2005 av jonasdaman Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det ligger ganske enkelt i sakens natur at vi klarer oss uten sånne kunstige merknader. Vi skjønner bedre hva som egentlig betyr noe og ikke Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, vi har de 364 andre (Eller så påstår fruen ) Hils Fruen fra en nerd på forumet å si at det var bra sagt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 liker ikke sånne mannevonde feminister som skal feire kvinnedagen. de gravelesbene er ikke kvinner, de er mer mann enn menn flest Er du naturlig dum? @groenn: Mener du at menn er smartere enn kvinner? Forsåvidt så har Spray lansert en mannedag som jeg mener er mer en hån mot menn enn noe annet ... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 [@groenn: Mener du at menn er smartere enn kvinner? jamt over er de nok det også, selv om det finnes en del kvinner som er intelligente og kjappe i hodet (verdens mest intelligente person er vel kvinne). Menn flest har bedre stødigere grunnforståelse og evne til å se viere logiske sammenhenger enn kvinner for å si det sånn Kvinner styres ofte mye av følelser, og det er endel av dem man dessverre med rette kan kalle hønsehjerner , men men Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 liker ikke sånne mannevonde feminister som skal feire kvinnedagen. de gravelesbene er ikke kvinner, de er mer mann enn menn flest Er enig med deg angående feminister. De fleste feminister har mer testosteron i blodet enn de fleste menn. Og hvorfor er alle feministene som klager på menn og fine jenter stygge å se på? Fordi de er misunnelige. Menn og kvinner er like mye verdt, det må feministene innse... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Folk som heter Tor har 3 dager i uken. Status. Jepp Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jed hadde navnedag på mandag...så vi har alle en dag som er "vår". Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 [@groenn: Mener du at menn er smartere enn kvinner? jamt over er de nok det også, selv om det finnes en del kvinner som er intelligente og kjappe i hodet (verdens mest intelligente person er vel kvinne). Menn flest har bedre stødigere grunnforståelse og evne til å se viere logiske sammenhenger enn kvinner for å si det sånn Kvinner styres ofte mye av følelser, og det er endel av dem man dessverre med rette kan kalle hønsehjerner , men men Sjekk kjønnsfordelingen på høyere utdanning i Norge Logikk kommer an på hvem som ser. Det som du og jeg anser som logisk ser kanskje ikke en kvinne logikken i - og vice versa. Vondt å bedømme hva som er "rett". Poenget er at det funker. Om du tror menn ikke styres av følelser har du noe å lære Så godt som alle valg vi tar blir tatt på "gefülen" - det er først etter at valget _egentlig_ er tatt begynner vi å rasjonalisere begrunnelsene. At det er forskjeller i måten å bruke hjernen på stemmer nok (bare prøv å se tv, snakke i telefon og strikke samtidig hehehe) men å si bombastisk at det ene er bedre enn det andre er litt drøyt. For ikke å glemme at hønsehjerner ikke er et ukjent fenomen selv blant menn.... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har bedre ting å ta meg till en å feire meg selv og andre menn fordi vi har noe hengende mellom bena. "likestillingsdagen" hadde vært noe å feire, vi har jo hatt det en god stund nå. Kanskje kvinneomb....ehhhh likestillingsombudet kan sørge for en slik dag Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Likestilling my ass. kvinner har mer rettigheter enn oss. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg tror jeg støtter forslaget om en likestillingsdag, jeg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 liker ikke sånne mannevonde feminister som skal feire kvinnedagen. de gravelesbene er ikke kvinner, de er mer mann enn menn flest Er enig med deg angående feminister. De fleste feminister har mer testosteron i blodet enn de fleste menn. Og hvorfor er alle feministene som klager på menn og fine jenter stygge å se på? Fordi de er misunnelige. Menn og kvinner er like mye verdt, det må feministene innse... Jeg må nesten spørre deg også: Er du naturlig dum? Hadde du noensinne snakket med en feminist så ville du forstått at feminister mener kvinner og menn er like mye verd. Du ville forstått at angrepet på skjønnhetstyrraniet ikke har noe med misunnelse å gjøre. Jeg forstod forsåvidt ikke heeelt hva du ville fram til med "Og hvorfor er alle feministene som klager på menn og fine jenter stygge å se på? Fordi de er misunnelige." Er feministene stygge fordi de er misunnelige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå