Kenneth Solfjeld Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 AVENGINE.EXE er en del av Panda Antivirus Titianium, derfor er det veldig irriterende at den får maskinen til å gå i stå med 100% CPU bruk i 20 sekunder når jeg går ut av et program eller en mappe, tidligere var jeg plaget med titjobs.exe som gjorde noe av det samme. Jeg skaffet meg en nyere versjon av Panda antivirus og trodde problemene var løst, men nå er det altså AVENGINE.EXE som lager trøbbel! *jeg river meg i håret* Jeg er ganske lei av dette nå! Er det slike problemer med andre antivirusprogrammer? Finnes det måter å fixe dette på? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tror du bør kjøre Hijack this prog. Du har noe som stresser Panda..... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Tror du bør kjøre Hijack this prog. Du har noe som stresser Panda..... *slettet* Endret 8. mars 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Kjørte HijackThis, gikk i gjennom søkeresultatet med lupe, men fant ikke noen mistenkelige filer.. Back to zero.. Endret 8. mars 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Slett Panda og scann med avasthome: http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html Husk å ta med bootsektoren, skal gå automatisk. Etterpå kan slette avast eller beholde den. Har brukt avast ca. 2 år og har aldri hatt noe tull...... Lenke til kommentar
lien123 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg har det samme problemet, og jeg lasta ned Avast! Funka bra, og så fant Avast Virus i Panda titanium antivirus. Jeg trykka på ''Slett'' Men det stod at denne prossessen ikke kunne utføres. Hvordan går det ann og få slettet dette viruset da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg har det samme problemet, og jeg lasta ned Avast! Funka bra, og så fant Avast Virus i Panda titanium antivirus. Jeg trykka på ''Slett'' Men det stod at denne prossessen ikke kunne utføres. Hvordan går det ann og få slettet dette viruset da? 5844266[/snapback] Du slettet vel Panda først ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå