jalla^^ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei Har et problem med pcen, når jeg spiller world of warcraft så hakker pcen voldsomt når jeg går inn i et nytt område eller når jeg møter andre spillere i spillet, som regel stopper det helt til pcen har fått jobbet i fra seg. I dag opplevde jeg at jeg gikk inn i et område med masse folk og måtte vente et minutt ca før jeg kunne bevege meg igjen, da var plutslig lyden forsvunnet Hører at hardisken jobber veldig hardt, har derfor skiftet den med 2 hardisker i raid som jeg hadde ligende men det hjalp ikke. Lurer på om det er overføring til ram'en som er problemet. En annen ting er det at det lagger ikke når jeg akkurat har tatt på pcen men det blir gradvis værre etter lengre jeg spiller til slutt er det er det slik at jeg ikke kan spille. Kan også være cpu'en i og med at den fikk seg en liten smell da jeg installerte den, men dette problemet har jeg aldri hatt før og pcen er ca 1.5 år gammel og problemet har jeg hatt i et halvt år. Her om dagen da jeg skulle installere hardiskene så var jeg uheldig slik at cpu kjøleren ikke fikk strøm, så uten å ha merket det startet jeg maskina 2 ganger og den avslutta med sånn protection overheat greie. Men har ikke blitt værre etter det bare akkurat det samme. Har også tidligere kjørt grafikk kortet med slike soft mod drivere for å åpne 4 ekstra pipelines, da kjørte jeg med artifacts når det var 32 bit farge bilde og anti alaising, nå kjører jeg ikke med det lengre, men kortet kan kanskje tatt skade ? Til slutt spesifikasjoner: Dfi lanparty Nforce II Ultra Amd Athlon xp 2500+ Barton Hercules All in Wonder 9800 Se 512 mb ddr 400 mhz ram 1 stk Seagate Barracuda 7200rpm 80gb hd 2 stk 120 gb Western digital Caviar 7200 rpm i raid håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå