car_glow Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) er pc´en min i bra sikkerhet når jeg har..avg antivirus,zonealarm,spybot og doctor spyware Endret 9. mars 2005 av car_glow Lenke til kommentar
akh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det kommer helt an på hvordan du bruker den. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hvilket operativssystem (9X,NT) spiller stor rolle, men også hvordan du fordeler brukerettigheter. Endret 8. mars 2005 av RolfOve Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Til "vanlig" bruk er den ganske sikker. Husk at det også er viktig å oppdatere windows (regner med at det er det du bruker). Og forresten, du burde hatt en mer beskrivende emnetittel. Husk det neste gang Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Altså jeg trodde denne tråden kom til å handle om pc'en din, altså om den er bra Dårlig emnetittel. Kan du ikke bare kalle den: Er pc'en min sikker? eller noe sånt Lenke til kommentar
car_glow Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) hehe oki..takk for svar ja jeg er ny her se hehe Endret 9. mars 2005 av car_glow Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Der ble emnefeltet straks mye bedre! Lenke til kommentar
car_glow Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 hehe..!! :!: begynner å lære nå lol Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Jeg vil kalle det "oppstartsvanskeligheter" Lenke til kommentar
car_glow Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 det er greit det :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå