Gå til innhold

Thermaltake BigWater Rabbatordning hos MPX


Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp en hyggelig mail fra MPX!

 

"Hei beklager misforståelsen. Har satt opp et nytt tilbud til deg på selve kittet. Har sendt dette pr mail til deg nå.

Gjør deg oppmerksom på at dette tilbudet er satt opp slik at dette må sendes til ett sted for å kunne spare på fraktutgiftene.

 

Dersom det er slik at du har en liste og vil at vi skal opprette alle disse 30 som ønsker dette må du be disse om å foreta kjøpet via mpx.no og i kassen er det et meldingsfelt hvor de kan skrive inn at denne prisen er avtalt med Glenn i MPX på kr 510 pr stk eks mva, frakt vil da komme i tillegg. Vi kommer også til å gi litt rabatt på andre produkter som de evnt ønsker å kjøpe med på samme ordre for å spare på fraktkostnadene. Grunnen til at de selv må registrere seg på web er at vi ikke har kapasitet til å sitte og opprette kunder på denne måten, håper på forståelse for dette, da det er relativt mange som ber om slike tilbud om dagen :o)

 

Ta gjerne kontakt dersom det er noen spørsmål... "

 

Go mpx! :thumbup:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt litt på dette med vannkjøling til cpu'n, men er litt i tvil om at det funker bedere en en kraftig vifte. Har i dag en 12cm Zalman cpu vifte å den klarer å holde 60 C på min klokka 2.8 ghz prescott, klokka til 3.2ghz på maks load. Men vil denne BIG WATER COOLER til TT gjøre den Kaldere?? Da snakker jeg ikke bare noen få grader men 10-20 C kaldere, vil den klare det?? Har et godt ventilert kabinett....

 

 

Nissen GTR

Lenke til kommentar
Hey hey ... Har du flere BigWater igjen ? skulle gjerne hatt en

MhV Ørjan

Hei!

Jeg har ingenting med salg av BigWater kittene å gjøre, jeg har bare ordnet med rabbatt.

Du kjøper settet igjennom MPX for å få tilbudet. :)

 

Er 4 igjen på MPX http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38804

Se side 1 for informasjon om hvordan du skal få rabbatten.

 

Mvh Skjalg Thoe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...