tørrfisk Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) For de som ikke har fått anskaffet seg BigWater ennå, så har jeg fått ordnet et lite tilbud. Har kontaktet MPX og har fått hyggelig mail om at viss vi var 20-30 stk som skulle kjøpe, så skulle vi få et tilbud! Skriv dere opp her så jeg har en oversikt over hvor mange som benytter seg av tilbudet. Oppdatert: Har nå fått ordnet tilbud med MPX! Alle som skal benytte seg av tilbudet skal skrive i meldingsfeltet på vei i kassen: "Avtalt pris med Glenn ref Skjalg Thoe kr 510 på BigWater" Så får dere rabbatt! Håper så mange som mulig benytter seg av tilbudet siden MPX har vært så generøse å gi oss det. Endret 18. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 tenkte å skaffe meg en slik =) men hvor mye rabatt er det snakk om da?for hvis det bare er snakk om noen kr, bestiller jeg heller ifra amazonas.com eller.no Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kunne jeg muligens fått en billigere radiator og gpu blokk vis det blir mange som kjøper det? har et BW sett elv og trenger brare en radiator og gpu blokk... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvor mye kommer det til å koste? Dekker MPX skader ved eventuell lekasje/pumpestopp? Har hørt endel om at dette kan skje på akkuratt dette settet, og er litt nervøs ang. dette, siden jeg ikke har penger til nye shit-pc engang. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Skal kontakte MPX på mandag så skal jeg legge ut mer informasjon. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) *Gleder seg* Da vil jeg ha denne infoen: Hvilken pris det blir ca, om det er mulig å få rabatt på andre vannkjølingsting (tenker på blokker til GPU, NB, HD, tilsettninger, o.l.) og om de dekker eventuelle skader ved prod.feil. Kommer ikke på så mye mer som jeg vil vite akkuratt nå. EDIT: la til ett spørsmål til Endret 13. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
amarios Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 damn.....skulle sett dette før.....bestilte et sett på torsdag og det er sendt....jojo, er ikke så ille pris uansett... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ja, har du fått noe mer info nå? *venter i spenning* Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Heisann. Det hadde seg slik at jeg dessverre ikke fikk ringt MPX i dag, men fikk sendt en mail. Skal ringe de i morgen tidlig i tillegg. Er spent på hva det fører til. Alle som er interresert kan skrive seg opp her! Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg tar nok et sett til hvis prisen blir litt redusert... Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei!!! Tror du har godt på ein smell:) Det du har tenkt og bestille er http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=47039 Det du sikkert er ute etter og få tak i er http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38804 Men men. når du får årdnet på dette så kan det være av innteresse for meg. bør kanskje skjekke med flere butikker for og se hvor du får det beste tilbutet. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg er interessert i et sett, jeg også... Da slipper jeg jo bryet med å lage selv. --- Men da vil jeg ha vannkjølingssettet Edit: lordbiggi, jeg har like mage poster som deg! neida Edit 2: Ikke nå lenger Endret 16. mars 2005 av Økonom Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 *vente, vente* Nå må jeg vente enda en dag. Jaja. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Kan få kjøpt mitt billig billig. Ekstra utstyr: Sprekker i plexigjenger :!: Lykke til med kjøpet folkens. Kanskje dere blir like fornøyd som meg Endret 15. mars 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 ja? No liv? Så prisen på 131 kr, blei interresert da gitt Men siden det var kjøleveske, såååååååååå....Hvorfor i allverden skulle en kar bestille 12 og en halv liter kjøleveske? hehe Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kanskje han har stor vanntank! Ble interesert jeg også, men er jo det fremdeles, hvis prisen blir lav nok. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg skal kjøpe Big Water i enden av Mars uanstt, slenger meg gjerne på om jeg får et godt tilbud... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hadde det gått og bestille for eks en radiator og en gpu blokk med dere og få det billigere? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg tenkte akkuratt å kjøpe Big Water settet.. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du oppdaterer her hvis du hører noe? Hvor mange er foreløpig interessert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå