EcHo^^ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 lurer på om motorola v220 er bra? noen som har titta på den? vurderer å kjøpe den på hydro texaco faktisk.. billig og fornyød.. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Har hatt min i en drøy uke nå, og telefonen er helt grei den. Det som skal sies er at stand-by tida på den er ekstremt lang. Nå bruker ikke jeg telefonen ofte, men jeg vil anslå 5 til 6 dager. Helt ok telefon. Har ingen ting å nedsette på unntatt menyen som er litt knotete. Jeg hadde en V3690 tidligere og der var også menyen ikke helt 100%. Men fy fader, den telefonen nekta å dø - den var i vask ett par ganger og fungerte likevel greit i over to år. Og da mista jeg den. Så da får en jo håpe at denne er like sterk... Fikk tilbud av en kompis å kjøpe en nesten ny 7610i for 3K, men gudbedre for en stygg telefon. 0.9mp kamera hjelper ikke stort likevel. Kameraet på V220en er faktisk et helt greit VGA kamera. Lenke til kommentar
EcHo^^ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 takker:D! men den ser litt tjukk ut da? eller er den ikke det? Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er vel en av de minste klapp telefonene en får vil jeg tro. Er ikke store saken ihvertfall, spesielt tykk er den ikke. Lenke til kommentar
EcHo^^ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 ok det er bra:D.. tenker det blir min nye telefon...men har den infrarød eller følger det med datakabel eller no? åssen er kamerakvaliteten i forhold til andre mobiler... noen du som det går ann å sammenligne med? Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Største ulempen er at selv om den tilkobles via en mini-USB betyr ikke det at den er en plug-and-play enhet. Du må ha en eller annen software for å la windows finne telefonen. Dessuten følger det ikke med USB kabel. Men alt dette er i bunn og grunn ikke noe problem. Fordi de fleste har en eller annen mini-USB kabel liggende (eks. mp3-spiller, kamera etc). Og når det gjelder software, så kan du bruke MobilePhoneTools. Telefonen har ikke IR eller Bluetooth. Her er en lesertest, hvor brukeren faktisk var svært fornøyd. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=375394&hl=v220 Lenke til kommentar
eskilt Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvor får jeg tak i MobilePhoneTools eskil Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Syns det er et meget bra kjøp med tanke på den lave prisen jeg! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Jeg synes ikke den er noe særlig. Skjermen er liten og dårlig. Faktisk så skal oppløsningen være 128x128, men i forhold til en Nokia s40, så virker det som oppløsningen er langt lavere. Selve telefonen virker også veldig billig, og ser ikke stilig ut i det hele tatt. Hvis du skal ha en enkel klapp-telefon til å ringe med, ville jeg heller vurdert Samsung X460 eller E330. De ser MYE stiligere ut, og virker mye mer solide. Skjermen er også bedre. Dessuten er tastene gode. Obs: Mine vurderinger er basert på "førsteinntrykk". Har ikke brukt noen av telefonene mer enn litt blaing i menyene. Endret 16. mars 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå