Spook Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Du vil uansett ikke få særlig lang batteritid når du ser film da CD driven jeg skrev at skulle se filmene på maskinen, kanskje litt dårlig formulert men jeg mente at filmene skulle ikke kjøres fra drev men harddisk..for nettopp å ikke bruke batteriet på drev.. Vel, da vil jo harddisken gå nærmest kontinuerlig i steden. Det vil nok ha en bortimot like negativ effekt på på batteriet ditt Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 jo men harddisken spinner uansett om leserhodet er aktiv elle ej og harddisken bruker mindre strøm totalt enn DVD-ROMen hvor man må spinne platen samt bruke laser å lese.. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 jo men harddisken spinner uansett om leserhodet er aktiv elle ej og harddisken bruker mindre strøm totalt enn DVD-ROMen hvor man må spinne platen samt bruke laser å lese.. Hvis du skal bruke DVD-romen til å se film med en gang anbefaler jeg at du bruker programmet DVD Idle. Det legger filmen inn i minnet ditt mens du ser den, så på en 2 timers film vil cd-romen bare kjøre i ca 10 min Lenke til kommentar
skorge88 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 jeg får noen ganger min dell Pm 1.7 Ghz ned i 295Ghz når den står på bærbar. men det er bare noenganger, skjønner ikke åssen jeg får det til. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) at den står idle på 295MHz (regner med at du mener mega, ikke giga) er en generell bug i systemet. Det riktige tallet er ca. 600MHz. Har selv opplevd at min har stått på latterlige 22MHz men fant ut at dette var en bug. Tak for tipset Halvorsen! Endret 12. mars 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Kaskje litt tungvint men kjøp(finne di til 350kr +)/lån deg en start booster og en 12v-->laptop adapter.(fra 398kr på clas) Da skulle du ha nok strøm.. http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=Eq0q11...8&ic=N&sw=16601 Endret 12. mars 2005 av taz Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 tror ikke jeg får med et bilbatteri på flyet ..ellers en knall idè!! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Bare ringe å høre om du kan ta en start booster ombord det... Tror det skal gå fint.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Å bere på en start booster for å få bruke pcen hele tiden er vell litt overdrevent. Bedre å såve litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå