Gå til innhold

Digital kamera fra WWIMPORT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

Har selv bestilt et kamera for 1 mnd siden. Venter ennå. Har gitt klar beskjed at jeg måtte ha det før 10.juli fordi jeg flytter utenlands da, men har flere ganger fått unskyldninger om forsinket leveranse.

Litt kjibt at jeg ikke får anl. til å bestille kamera via nettet før jeg reiser nå.

Men om det er deres feil vet jeg ikke, men allikevel.. litt ansvar må da de ta..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-07 20:28, Pure-Glam skrev:

Hei!

Har selv bestilt et kamera for 1 mnd siden. Venter ennå. Har gitt klar beskjed at jeg måtte ha det før 10.juli fordi jeg flytter utenlands da, men har flere ganger fått unskyldninger om forsinket leveranse.

Litt kjibt at jeg ikke får anl. til å bestille kamera via nettet før jeg reiser nå.

Men om det er deres feil vet jeg ikke, men allikevel.. litt ansvar må da de ta..

Det har vi gjort også. Som et "plaster på såret" ble vi ble enige om at du skulle få 1 stk. Canon PowerShot S30 til en kraftig redusert pris og at dette produktet skal ettersendes deg som vanlig pakke uten oppkrav og uten ytterligere kostnader. Du har bekreftet at dette er en grei løsning og at du derfore er meget fornøyd med denne. Skriver dette da vi ikke syntes at ditt innlegg kunne stå ubesvart av oss, grunnet at vi fant en grei løsning på dette

:smile:

Mvh

WORLD WIDE IMPORT

http://www.wwimport.no

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bestilte et Canon Powershoot S40 fra WWImport tidlig i juni. Leveringen gikk helt greit. Litt forsinket, men ble løpende oppdatert og dette var nok omstendigheter utenfor deres rekkevidde. Etter noen uker kom kameraet, som er helt nydelig. Det ble levert på døren av en hyggelig postmann og jeg kunne begynne å knipse bilder.

Har ikke noe negativt å si om wwimport. De gir utrolig raskt respons på saklige mail og tar kontakt etter salget for å høre hvordan ting går.

Trond-Ivar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...