NIGHTCD Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Er det noen som har kjøpt digitalkamera fra WWIMPORT her??? er intressert i å høre fra de som har kjøpt kamera der, siden jeg tenkte jeg skulle kjøpe kamera der... NIGHTCD Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Dette ville passe bra under kategorien "Webshoper". Jeg bestilte selv et kamera fra butikken før jul, men de klarte ikke å levere. Det er mulig at de klarer å levere varer nå. MLW Lenke til kommentar
Pure-Glam Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hei! Har selv bestilt et kamera for 1 mnd siden. Venter ennå. Har gitt klar beskjed at jeg måtte ha det før 10.juli fordi jeg flytter utenlands da, men har flere ganger fått unskyldninger om forsinket leveranse. Litt kjibt at jeg ikke får anl. til å bestille kamera via nettet før jeg reiser nå. Men om det er deres feil vet jeg ikke, men allikevel.. litt ansvar må da de ta.. Lenke til kommentar
wwimport Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 20:28, Pure-Glam skrev:Hei!Har selv bestilt et kamera for 1 mnd siden. Venter ennå. Har gitt klar beskjed at jeg måtte ha det før 10.juli fordi jeg flytter utenlands da, men har flere ganger fått unskyldninger om forsinket leveranse.Litt kjibt at jeg ikke får anl. til å bestille kamera via nettet før jeg reiser nå.Men om det er deres feil vet jeg ikke, men allikevel.. litt ansvar må da de ta.. Det har vi gjort også. Som et "plaster på såret" ble vi ble enige om at du skulle få 1 stk. Canon PowerShot S30 til en kraftig redusert pris og at dette produktet skal ettersendes deg som vanlig pakke uten oppkrav og uten ytterligere kostnader. Du har bekreftet at dette er en grei løsning og at du derfore er meget fornøyd med denne. Skriver dette da vi ikke syntes at ditt innlegg kunne stå ubesvart av oss, grunnet at vi fant en grei løsning på dette :smile: Mvh WORLD WIDE IMPORT http://www.wwimport.no Lenke til kommentar
trond-ir Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Bestilte et Canon Powershoot S40 fra WWImport tidlig i juni. Leveringen gikk helt greit. Litt forsinket, men ble løpende oppdatert og dette var nok omstendigheter utenfor deres rekkevidde. Etter noen uker kom kameraet, som er helt nydelig. Det ble levert på døren av en hyggelig postmann og jeg kunne begynne å knipse bilder. Har ikke noe negativt å si om wwimport. De gir utrolig raskt respons på saklige mail og tar kontakt etter salget for å høre hvordan ting går. Trond-Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå