Gå til innhold

LCD 17" under 2500?


Dupper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung 710v er nok ikke å anbefale. Det er den kjipeste modellen i 710-rekka, og har en lusen ms på 25. Bør gå for noe raskere hvis du f.ex har planer om å spille.

 

Fikk akkurat LG sin 1730B hos komplett til 2390. Min hadde en skade da, men prøvde en lik skjerm i helga, og den var super! Så den anbefaler jeg da.

 

Har også DVI, og medfølgende kabel. 12ms.

 

Edit: 12ms

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar
Samsung 710v er nok ikke å anbefale. Det er den kjipeste modellen i 710-rekka, og har en lusen ms på 25. Bør gå for noe raskere hvis du f.ex har planer om å spille.

 

Fikk akkurat LG sin 1730B hos komplett til 2390. Min hadde en skade da, men prøvde en lik skjerm i helga, og den var super! Så den anbefaler jeg da.

 

Har også DVI, og medfølgende kabel. 12ms.

 

Edit: 12ms

Hallo i luken?

 

ms er ikke alt.. Det er heller ikke alt når det gjelder etterslep.

 

Jeg har Samsung 710V og den har minimalt med etterslep.. Noe minitesten her på hardware.no kan bekrefte.

 

Folk må slutte å se kun på ms når de går til innkjøp av skjermer. Det er mye bedre å faktisk lese tester og erfaringer.

 

710V er ingen toppskjerm nei. Og det stemmer at det er den svakeste i Samsung sin rekke.. Men til å koste 1900 kr. så gir den faktisk utrolig mye for pengene.

 

Men har trådstarter 2500 kr. så anbefaler jeg han å bruke alle.

 

Ville nok mest sansynlig godt for Eizo'en med 2500 kr. å bruke.

Lenke til kommentar

Andreasfe, har da ikke sagt det vel? Har som du også sa, anbefalt å gå for en dyrere skjerm da:

1: pris var opp til 2500

2: dvi

3: har sett denne, og anbefalte dersom spilling var planlagt, men veit jo ikke om han skal det, og da kan jo ms være helt irrellevant.

 

Ser testen i hw.no sier 710v er 16ms, mens komplett sier den er 25, Psdata sier 16. Holder med komplett her, da jeg meiner det er 710n som er 16, men det kan være jeg tar feil. Uansett, man bør vel generellt gå for så lav ms som mulig.

 

Er bare ei anbefaling da.

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...