Gå til innhold

Kritikk til bloggen min

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å begynne å blogge litt.

Trenger kritikk på designet først og fremst, men se gjerne over koden også. Har du tips til forbedringer mottas det med stor takk :)

Designet bærer preg av det enkle, noe jeg vil at det skal være. Headeren er jeg ikke ferdig med, har ikke peiling på hva jeg skal putte inni der- forslag?

Må også ha hjelp med en bug i Firefox, menyen vil ikke plassere seg riktig. Har hatt det samme problemet før, men jeg husker selvsagt ikke hvordan jeg fikset det :roll:

Den berømte LINKEN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så at koden din var validiert så :shrug:

Validering er ikkje alt! Validering skjekker berre syntaks og delvis strukturen på sida di - den skjekker ikkje om du faktisk har tenkt riktig.

Uansett:

Menyen er da lik i opera og firefox her, så den er det tydeligvis heller lite galt med. Men forandre :hover fargen til en som går an å lese uten anstrengelse ;)

Lenke til kommentar

Du trenger mye mer linjehøyde og space generelt i innholdsfeltet.

Menyen trenger du ikke å skrive med store bokstaver, bruk heller text-transform: uppercase.

Store bokstaver uttales forresten annerledes enn "vanlig tekst" i en skjermleser, så det er vel enda et argument.

Lenke til kommentar
- Ved :hover på menyen forsvinner "teksten"

Jeg kjører Ff, og hos meg blir menyen hvit når man holder over. men det var kansje det du mente?

Du sier at du ville ha en enkel side, og det har du også laget, men du har løftet det lille enkle med en tøff footer, og noe som også kanskje kan blir en tøff header, noe som kan bli bra.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingene :)

- Har prøvd å rette litt på det SirIce påpekte

- Litt usikker på hva jeg skal gjøre med menyen, noen gode forslag?

- Vet ikke om jeg trenger mer i footeren ;)

Bare kom med flere innspill :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...