ingveh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har bestemt meg for å begynne å blogge litt. Trenger kritikk på designet først og fremst, men se gjerne over koden også. Har du tips til forbedringer mottas det med stor takk Designet bærer preg av det enkle, noe jeg vil at det skal være. Headeren er jeg ikke ferdig med, har ikke peiling på hva jeg skal putte inni der- forslag? Må også ha hjelp med en bug i Firefox, menyen vil ikke plassere seg riktig. Har hatt det samme problemet før, men jeg husker selvsagt ikke hvordan jeg fikset det Den berømte LINKEN Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 - Header er ikke du ferdig med så jeg gidder ikke kommentere det - Artig avrunding på footer - Kjedelig meny - Ved :hover på menyen forsvinner "teksten" - Det var kanskje litt for enkelt Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 - Ved :hover på menyen forsvinner "teksten" Skyldes nok bug i FF.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hmm, eller bug i koden? Merkelig ihvertfall. Så at koden din var validiert så Endret 8. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Så at koden din var validiert så Validering er ikkje alt! Validering skjekker berre syntaks og delvis strukturen på sida di - den skjekker ikkje om du faktisk har tenkt riktig. Uansett: Menyen er da lik i opera og firefox her, så den er det tydeligvis heller lite galt med. Men forandre :hover fargen til en som går an å lese uten anstrengelse Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hvis du ser nøye etter, ser siden ikke lik ut i Opera/IE og FireFox. Bakgrunnen på menyen blir lys og det er det som gjør :hoveren uleselig i FF. Hvis det ikke er meg det er noe galt med da Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du trenger mye mer linjehøyde og space generelt i innholdsfeltet. Menyen trenger du ikke å skrive med store bokstaver, bruk heller text-transform: uppercase. Store bokstaver uttales forresten annerledes enn "vanlig tekst" i en skjermleser, så det er vel enda et argument. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 - Ved :hover på menyen forsvinner "teksten" Jeg kjører Ff, og hos meg blir menyen hvit når man holder over. men det var kansje det du mente? Du sier at du ville ha en enkel side, og det har du også laget, men du har løftet det lille enkle med en tøff footer, og noe som også kanskje kan blir en tøff header, noe som kan bli bra. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg :wub: fargevalget ditt! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 vurdert og midstille menyen? også legge litt med data i den footern din? Likte: Enkelhet footer de nesten usynlige valideringsknappene Fargene Pirk: er spacing forskjell under menyen i opera og FF Synes font'n i h2 ble litt kornete Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg synes bakgrunnsfargen er for mørk, linkene kommer heller ikke tydlig nok frem på toppen der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Atter en gang. Kjedelig, og dønn likt alle de andre CSS-sidene folk lager her på forumet. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg vet om noen som har stått opp med feil fot. Jeg syns den var ganske fin jeg. Men du kunne lagt på noen out-lines som skillere. Bare et forslag. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Takk for tilbakemeldingene - Har prøvd å rette litt på det SirIce påpekte - Litt usikker på hva jeg skal gjøre med menyen, noen gode forslag? - Vet ikke om jeg trenger mer i footeren Bare kom med flere innspill Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg vet om noen som har stått opp med feil fot. Hva, er det negativt å være ærlig? Bla gjennom de "kritikk på ny "fisk""-trådene og se på utkastene, så skal jeg love deg at du ikke ser mye variasjon. Greit nok at folk her er for standardisering, men det får da være grenser. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Slaaaaaaakt Sa jo siden din var kjedeli jeg ingve Headern er for mørk. Si ifra så kan jeg lage en når jeg får tid Endret 24. mars 2005 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Hva heter fonten? (skrifta i banneren) Endret 24. mars 2005 av Gree9 Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ingve er VELDIG fan av "Arial" så... Men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå