Stian F Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hva skal jeg velge?? Mvh Stian F Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 eneste forskjellen er, så vidt jeg er klar over, at dvd+r lar deg skrive mer til discen etter første brenning, mens dvd-r kun klarer èn brennerunde - og at dvd-r er det eldste formatet. correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) dvd-r hvis du skal ha det til ps2 spill. correct me if I'm wrong Endret 8. mars 2005 av audi_a8 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hva slags brenner har du? Er det valg av plater du spørr etter? Frikky: Samme mener jeg! DVD+ støter multisison, DVD- gjør det ikke... Endret 8. mars 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tror det beste er å gjøre som Ole Brum. Si ja takk, begge deler :-) Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Samme mener jeg! DVD+ støter multisison, DVD- gjør det ikke... hva er egentlig dette med multisession Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hva er egentlig dette med multisession Brenner man en plate med multisession kan man "redigere" platen ved et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) http://www.roxio.com/en/support/cdr/multisession.html trodde man brukte hvis man brant flere av dem samme cd'ene edit: my bad : ) Endret 9. mars 2005 av s_M_p Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg vil anbefale + plater hvis brenneren din støtter det. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis du kjøper en brenner som takler å stille på bitseting så kan du brenne en DVD+R som om den var en kjøpe DVD, altså DVD-ROM. Dermed slipper du problemet med DVD spillere som ikke takler det ene eller andre. DVD+R skal etter det jeg forstår også holde et hakk bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå