TANK Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Etter at Audiogalaxy som var et glimrende program har gått av med døden er det noen som har et godt forslag på lignende program som duger til musikk søking? Det bør bygge på lignende prinsipper som Audiogalaxy da jeg syns programmer som KaZaA og Direct connect blir veldig tungvinte og u-oversiktelige til denne bruken. Håper noen andre som var ivrige Audiogalaxy brukere kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 MediaSeek.pl fungerer på samme måte som AudioGalaxy gjorde/gjør. Men, selvsagt langt fra så etablert som AudioGalaxy er. Men etter AudioGalaxy sperret alt av downloads, har MediaSeek.pl fått en storm med nye brukere.. sjekk det ut! men ikke forvent så mange alternativ til nedlasting/o.l. som AudioGalaxy har/hadde enda, selvsagt. Forøvrig er også OpenNap nettverket ett godt alternativ. xnap.sourceforge.net er en bra klient, som fungerer på alle platformer - anbefales også (ca. 500 TB delt på dette nettverket nå til dags, og vekser) - har forøvrig endel av "underground" materialet som AudioGalaxy hadde (sjeldne sanger/remixer/vinyl rips, techno/trance, etc). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 TANK Har audiogalaxy noe med hardware å gjøre,denne diskusjonen har våre oppe i en annen post bruk den. Kjetil Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 directconnect.Det er det eneste som gjelder.nå har jeg litt rask linje (10mb)laster ned hele album på 2MIN. Lenke til kommentar
CoCo_nut Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ja, men er disse programmene : Gratis og virusfri ?? Takk... Lenke til kommentar
striky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Gratis: ja, Virusfri: ja, med et oppdatert antivirusprogram Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har ike fått en eneste virus varsel varsel det var verre på kazaa o winmx.her er det mange forskjelige (hubber)som det sitter (sjefer) og passer på som kaster ut useriøse folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå