BetaCam Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har to ganger forsøkt å bestille PC fra Dell, uten ...hell... Begge gangene har jeg valgt å benytte en finansieringsordning via Dells samarbeidspartnere. 1. Forsøk: Plukket komponenter på nett, gjennomførte kjøpet helt til jeg kom fram til punktet hvor en PDF-fil skal lastes ned. Dette er dokumentet der man fyller inn personlige opplysinger for kredittsjekk. Url'en lå nede, seks timer. Forsøkte å ringe Dell, og sendte samtidig tre mailer om saken. Kom aldri gjennom, ga opp. Fikk forøvrig aldri svar på mine mailer. 2. Forsøk: En uke senere. Samme framgangsmetode, denne gangen kom skjemaet ned til min maskin. Printet ut PDF'en og fylte ut personlige opplysninger. Da denne skulle sendes til det oppgitte faksnummeret (svensk telefonnummer), var det umulig å sende skjemaet. Det ringte, og det ringte. Ingen faks i andre enden tydeligvis. Dell er dermed ettertrykkelig skrinlagt som min butikk for min kommende PC. Makan til amatører! BC Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har da et veldig godt forslag: Kjøp maskinen kontant, da slipper du rådyre finansieringsordninger. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har sendt dem ca 7 mail ang. support. Men har enda ikke fått noe svar. Ikke det at det er så farlig i mitt tilfelle, men jeg synes det er dårlig av dem. Jeg kommer i alle fall aldri til å handle fra Dell igjen. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har sendt dem ca 7 mail ang. support. Men har enda ikke fått noe svar. Ikke det at det er så farlig i mitt tilfelle, men jeg synes det er dårlig av dem. Jeg kommer i alle fall aldri til å handle fra Dell igjen. Mvh Audun Hagen På supportsaker synes jeg telefonen fungerer mye bedre. Jeg har brukt telefon til Dell, og tvert imot har de vært meget responsive. Har jeg hatt problemer med min Dell-maskin (bærbar), har som oftest dette blitt fikset innen en tidsramme på maks 48 timer. Så det kan godt skje at min neste bærbar blir levert av Dell. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Må du ha finansiering hadde jeg heller valgt Netshop og Cresco, ikke fordi det er så vanvittig gunstig økonomisk men fordi man får mye mer for pengene..Både hardware og service. -Falc- Lenke til kommentar
audhage Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Må du ha finansiering hadde jeg heller valgt Netshop og Cresco, ikke fordi det er så vanvittig gunstig økonomisk men fordi man får mye mer for pengene..Både hardware og service. -Falc- HELT enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå