tom-ass Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har Creative SB Live! lydkort. med to utganger. Har hatt det i mange år. Og jeg har brukt Windows MediaPlayer i like mange år. Men nå har jeg oppdatert lydfilene mine, da jobber WMP alt for tregt med å finne sanger o.lign. Da byttet jeg til winamp. og da får jeg ikke lyd i utgangen som er svart. Denne går til Forsterkeren min. WMP Sender ut via denne utgangen, men ikke winamp. Hvordan løser jeg dette? Slik ser enhetsbahndlingen ut: http://www.amundsenweb.com/div/bilde.JPG Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vet ikke hvordan du kan løse dette på stående fot, men Gameport'en er vel MIDI/joystick-tilkoblingen på SB Live ? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Høres ut som problemet ligger i Winamp. Du må sjekke at du har wave-out aktivert i Winamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har du nylig oppgradert codecs og sånt? Jeg mista også muligheten til lyd en gang da. Mener du lydfiler = codecs? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har akkuratt det samme problem, men bare omvent. Får lyd i winamp, men ikke i windows mediaplayer. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har dere XviD installert? ed meg hjalp dette: Start > Alle programmer > (Codecs, den har vel ikke dere...) > XviD > Vidc. Cleaner. Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Høres ut som problemet ligger i Winamp. Du må sjekke at du har wave-out aktivert i Winamp. finner ikke ut av det jeg! Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Har dere XviD installert? ed meg hjalp dette:Start > Alle programmer > (Codecs, den har vel ikke dere...) > XviD > Vidc. Cleaner. Hva er det du snakker om? Har ikke dette på min PC. bør jeg ha det? Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Vet ikke hvordan du kan løse dette på stående fot, men Gameport'en er vel MIDI/joystick-tilkoblingen på SB Live ? Jo det stemmer, men alikevel er det kun lyd i en utgang bak i vinamp (grønn), og i WMP i begge utgangene. (grønn og svart) Windows-lyder generelt kommer ikke i den svarte utgangen. Lenke til kommentar
elkenzaal Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg ville glemt WMP og Winamp. Forferdelig lyd i de siste winamp versjonene. Bruker foobar for lydfiler og den er helt konge. Ikke sikkert det hjelper for problemet ditt da. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg ville glemt WMP og Winamp. Forferdelig lyd i de siste winamp versjonene. Bruker foobar for lydfiler og den er helt konge. Ikke sikkert det hjelper for problemet ditt da. jeg har testet foobar. likte winamp bedre så detter er vel bare en smaks sak ang problemet, jeg har en gang i tiden hatt et sb live! 1024 kort som eneste lydkort, der kunne jeg bestemme hvilke plugger som skulle gi lyd ut. er litt lenge siden, men du finner kanskje denne menyen på egenskaper for lyd på kontrolpanelet Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Tror jeg fant den beste løsningen på problemet mitt her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304818&cks=PRL 30 kr, men frakt og gebyr er 40 kr. Sjekker på Euro-Pris først jeg! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Den finnes på Clas Ohlson også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå