Voffsen Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Her om dagan instalerte jeg Power DVD på maskina mi. Under installasjonen kom det noen spørsmål om å eneble ULTRA DMA på DVD romen. Noe jeg var sikker på jeg hadde gjort, men svarte ja fordet. Når jeg hadde restarta maskina kom det opp en melding om att det ULTRA DMA ikke var tillgjengelig. Jeg tenkte nå ikke så mye over dette da jeg var sikker på alt var OK. Nå, når jeg koppierer CD plater inn på maskina steinstår alt. Klarer ikke spille MP3, alt av system lyder og slikt som spilles av /jeg spiller av hakker som pokker. Samme med DVD rippingen, får gjikk det jevnt å trutt på ca 10X å kunne spille MP3 osv osv på maskina uten noen problemer samtidig. Nå ripper jeg på max 1.4X å maskina steinstår. Har sjekka om DMA står på, noe det gjør vist tillgjengelig, men på DVD romen står det bare PIO som tilgjengelig. Har avinstalert Power DVD spillern uten att dettte hjalp. Har ikke instalert noen som helst annet. Hva kan være feil? Lenke til kommentar
Voffsen Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Ingen som har sett denne posten? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Voffsen Om du bruker win xp så står det at dma styres av os'et. Kjetil [ endret av Kjetil Lura den 2002-06-27 00:05 ] Lenke til kommentar
Voffsen Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Kjører 2000 her. Har alldri hatt noen lignende problemer. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Fikk også opp det spørsmålet når jeg innstallerte PowerDVD XP....men lukket bare det vinduet fordi jeg visste jeg hadde DMA aktivert gjennom Intel's UDMA program....har ikke hatt noen problem med det...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå