B4stian Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Bare lurer litt siden jeg ikke har sett noe i det siste... ^^ Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det er ikke, og kommer aldri til å blir 5 års garanti på mobiler. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hmm.. kanskje bare jeg som husker feil, men tapte ikke Nokia den rettsaken? Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Garanti er noe produsenten tilbyr. og det er produsenten som bestemmer hvor lenge garantien er... Reklamasjon derimot... Bransjen sier fremdeles 2år mens FTU (ForbrukerTvistUtvalget) og forbrukerrådet sier 5år. Har fremdels ikke kommet noe helt 110% klart svar der. jeg som forhandler bruker 5år. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 har det ikke endelig kommet en lov om 5 år nå da? og da er det vel samma pokkern hva bransjen sier så lenge loven sier 5 år Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 har det ikke endelig kommet en lov om 5 år nå da? og da er det vel samma pokkern hva bransjen sier så lenge loven sier 5 år Vet... men noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er og har stått i loven lenge at det er 5 års reklamasjonsrett på mobiler. Brangsjen mener noe annet. Men loven er vel det rette regelverket, så vi får holde oss til den. Det er jo i grunnen ganske fint med 5 år også synes nå jeg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vi har en fin post om dette: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=382845 Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg