Gå til innhold

hvem har laget sweety the chick?

Anbefalte innlegg

I det siste har det florert 3gp'er, mp3'er videoer, og alt annet som ender med "'er" av "sweety the chick" som synger en ekstremt smittsom sang!

http://www.chicksweety.co.uk/ <-- altså denne, for de som ikke vet hva jeg snakker om.

Noen som vet om denne er basert på en orginallåt? Hvem som har laget ringetonen/orginallåten/konseptet?

kort sagt: har noen info om denne melodien/kyllingen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, si det, den er iallefall irriterende nok til å få fellingstillatelse fra meg...

JambaStar, en pervers hjernevaskingstjeneste reklamerer for den på MTV omtrent fire ganger i hver reklamepause. Jeg hater sånne tjenester :nei:

Jo, og så fant jeg en sweety theme på Zedge.no

Endret av Glen_
Lenke til kommentar

Og jeg som trodde frosken var grensen for hvor teit noe kunne bli??

der tok jeg feil......

sweety? den er allt annet enn søt, den er irriterende og dum! Hvem er det som bestiller disse ringetonene?? er dere ikke helt riktig? dere støtter en kynisk industri som spiller på fattig ungdom som sårt trenger pengene til andre ting enn søppel som dette! Og de jamba folka som lager disse, åssen har de samvittighet til og forpeste internett med disse reklamene? så den på itavisen en dag, ble irritert og forbanna når den irriterende lyden plutselig brøles ut av høytalerne mine!

Lenke til kommentar

Faen, drit i den sutringa! Jeg er intr. i hvem som har LAGET KONSEPTET, da jeg skal kontakte dem ang. copyright.... GET IT? Er IKKE interesert i sutring og off topic!

at det går an...

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...