webby1 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har en Thosiba pce som jeg kjøpte i forrige sommer hos elkjop, men har slitt med at pcen plutselig slår av seg. Når jeg spiller foreksempel halflife2, begynner pcen å bråke veldig fra vifta og pcen blir veldig varm og så slår den seg av etter vært. Trur problemet ligger i vifta og at den blir så varm at den slår av seg.. Hva skal jeg gjøre eller hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Prøv å blåse rent viften. Hvis ikke det hjelper så bør du levere den inn. Men forbered deg da på å være uten PC en stund. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Pcen har en varmesikring som gjør at den slår seg av om den blir for varm. Sjekk om luftgjennomstrømningene ikke er tette......... Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hold et øye med temperaturen til de forskjellige komponentene i pc'en, spesielt processoren. Hvis CPU'en blir veldig varm (60+ grader) bør du nok skaffe deg et bedre kjølesystem. Å ha opp døren på kabinettet pleier også å hjelpe en del på temperaturen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå