Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg må barbere kassen 2 ganger for dagen. Tenk deg en mutasjon av Ryan Giggs og David Hasselhoff. Endret 8. mars 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Joda selve fjærningen er ikke problematisk er bare at jeg har lyst/ikke lyst er usikker på det.. redd hårene vokser ut mer Hårveksten blir mindre nedentil etter at man har barbert seg et par ganger. edit: skrivefeil Endret 8. mars 2005 av suzze Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg må barbere kassen 2 ganger for dagen. Tenk deg en mutasjon av Ryan Giggs og David Hasselhoff. en liten hormonrytter vi har med å gjøre her? 87mod Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) noen som kan nevne både postive og negative ting med å barbere seg nedentil når man er male (gutt/mann)? dama mi syns at menn skal ha hår nedentil, under armene og på leggene... jeg har ikke noe spesielt før f.eks dama mi har lyst til det, men når var det f.eks dere begynte? og hva er det beste redskapet å bruke? ikke kom med forslag slik som gressklipper osv Endret 9. mars 2005 av perstian Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det positive er vel det å ikke ha hår der lengre. Høvel og skum/gel er, som alltid, det beste man kan bruke når hår skal fjernes. Skal du fjerne hårene på en litt mer semi-permanent basis, bruker du voks. Da slipper du millimeter-lange hår som stikker. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Altså eneste jeg gjør er nedentil hvordan jeg gjør det: Hvis det er langt noe det ikke er pga at jeg barberer jevnlig. Så tar du en skjeggtrimmer etc og tar det værste du kan ta mye med denne, men vær på vakt så du ikke blir "bitt" av denne. Etter det værste er tatt bruker jeg barberhøvel og skum. Er ikke farlig er bare å være forsiktig! Er mye deiligere å ikke ha et helt kratt der. det ser bedre ut, er mer renslig og oikken virker faktisk lengre Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Det positive er vel det å ikke ha hår der lengre. Høvel og skum/gel er, som alltid, det beste man kan bruke når hår skal fjernes. Skal du fjerne hårene på en litt mer semi-permanent basis, bruker du voks. Da slipper du millimeter-lange hår som stikker. Voks på intime steder er vel ikke å anbefale? tanken på å nappe av feks pungen er ganske skremmende Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Så tar du en skjeggtrimmer etc og tar det værste du kan ta mye med denne, men vær på vakt så du ikke blir "bitt" av denne. Det er så sinnsykt ekkelt. Har erfaring. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Bare tanken på å høvle seg på visse intime steder får meg til å få lys stemme. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Voks på intime steder er vel ikke å anbefale? Merkelig at folk går til brazilian waxing-salonger i hopetall, da. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Voks på intime steder er vel ikke å anbefale? Merkelig at folk går til brazilian waxing-salonger i hopetall, da. Visste jeg ikke... Men uansett er det noe ikke vil prøve. Å gå på en salong og få noen andre ti lå vokse pungen min er hvertfall uaktuellt... Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hvor gamle var dere når dere startet med dette? og tar det lang tid før det vokser ut igjen og vil det da bli slik som før? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Fikk kjeft av dama før da jeg ikke var så flink til å barberer. Men nå etterhvert som jeg har gjort det i en stund, er det mer behagelig! Det er mye mer renslig. For det meste holder jeg HELE intim område fri for hår, ikke bare ballene.. Stusser også litt under armene når det blir for langt, men sliter heldigvis ikke med hår på ryggen og på brystet! Sjegget er jeg nøye på.. Det er morro å finne nye "moter". Hver dag blir til en lek! Bruker for det meste bare bareberkniv, en til kroppen, og en til anskitet! Har også en fin fin liten saks, som jeg trimmer annet hår! Endret 9. mars 2005 av tøs Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Men klør det ikke noe jævlig når du er helt barbert nedentil? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Barbérkniv? Har du kjøpt den i Norge? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Barbérkniv? Har du kjøpt den i Norge? Han mente sikkert barberblad. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 hvor gamle var dere når dere startet med dette?og tar det lang tid før det vokser ut igjen og vil det da bli slik som før? Jeg begynnte da jeg var 17. Det er for meg veldig vanlig å gjøre dette.. Ja det vokser ut igjen som vanlig. Akkurat hvor lang tid vet jeg ikke da jeg tar det når det ettr behov... Men du kan jo forsøke å klipe litt stusse det kortere og prøve deg frem hvis du er litt skeptisk... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Men jeg lurer fortsatt på hvordan det er med barbering av feks i/på rompa brystet osv... Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Men klør det ikke noe jævlig når du er helt barbert nedentil? Det er jo akuratt det det ikke gjør Men i begynnelse gjør det det for noen. Tips: Barber med hårene, ikke mot. (Da unngår du å få irritert hud, utslett etc.) Endret 9. mars 2005 av Icywiz Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 For å være ærlig, så syns jeg det er veldig femi med folk som barberer arm hulene, brystet (så lenge du ser ut som en skog er det greit å barbere de). Nedenunder er ikke noe femi syns jeg, men resten er. Har ikke barbert noe her enda, untatt fjeset da , men hvorfor skal det klå noe så inni hampe ræven når du skal barbere noe. Har hørt at det skal klå bra my vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg