Bogan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Noen som gjør dette? gutter altså? Ser så mange barberer brystet og under armene... Selv barberer jeg bare genitalene.... Liker ikke tanken på å barbere vekk armhulehårene rompa og brystet Endret 8. mars 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...874&hl=barberer Les, men best å la være å bumpe. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...874&hl=barberer Les, men best å la være å bumpe. :!: Morogutt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hva mente du med det? Var barbering generelt jeg ville snakke om i tråden her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ja, tråden utvikler seg til en tråd om barbering av skrittet om jeg husker riktig. Just ignore me. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Ja den handlet om det noe denne ikke gjør... desuten er den 3år gammel... Men nok om det. Moderatorer avgjør om den er en stenging verdig i mellom tiden older vi oss ON-topic Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 blir man mindre svett av å barbere armhulene? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg mener saks er en grei ting, kompliserte dingsebomser rundt stedet tror jeg ikke er lurt, stus med en saks. Trygt og enkelt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 eg tar kun det eg har i trynet eg, og ikke alltid eg tar alt heller... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vil ikke litt sakse-stussing under armene klø noe sinnsykt? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Noe av grunnen ti lmin frykt for å ta de sonene jeg nevnte er fryktet for at de vokser seg lengre/tettere,, noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Høvel.! The best and only way to erase nasty hairs... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hmm saks i skrittet?!? Må jo være risky! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Joda selve fjærningen er ikke problematisk er bare at jeg har lyst/ikke lyst er usikker på det.. redd hårene vokser ut mer Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg barberer hele kroppen utenom hodet, ganske enkelt fordi jeg HATER kroppshår.. Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det å fjærne alt håret med tang er digg da!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det vil kanskje bli litt stivere og tykkere, og bommer du litt, kan du skape mer hår på steder det gjerne ikke har vært noe særlig hår.. Men gutter har så mye hår under f.eks armene uansett at det sikkert ikke spiller noe rolle. Jeg synes det er OK om gutter barberer seg under armene.. lite pent om det stikker ut fra tskjorten. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hihi, ja du svetter mindre med minre hår under armene. Thats a fact. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Mener å huske at du svetter mer uten hår under armene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg