Myklebust89 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Her er da mitt mer eller mindre vellykkede forsøk på makrofotografering. Har ikke endret mye, bare skiftet til svart/hvitt og skiftet litt på kontrast og lysheten. Ikke knus hjertet mitt nå? hehe edit: synes jeg bør ta med at dette er et produkt av mitt forsøk på makrofotografering. tok rundt 80 bilder i går, de fleste mindre vellykkede... dette er det jeg mener ble best. Endret 9. mars 2005 av Burner89 Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Bra forsøk, men det kan se ut som du har fått fokus på et sted der det ikke er noen kontraster og dermed ser det ut som hele bildet er uskarpt. Du burde ha fokus på skriften eller et annet sted der det er naturlig å hvile øynene. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det var uskarpt ja, men bortsett fra det synes jeg det var stilig. Ville kanskje økt kontrasten ytterligere.... F828 Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Tok 40-50 nye bilder i dag, dette er et av dem. Har valgt å gå vekk i fra svart/hvitt på makrofoto, da jeg mener det får bildene til å se uskarpe ut. Disse bildene er ikke ment som noe som helst annet enn øvelse, bare så dere vet det, liksom. edit: skrvieleif Endret 9. mars 2005 av Burner89 Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Beklager dobbelposting, men her er v2 av det første bildet, men vennligst gi kritikk på alle bildene. Lenke til kommentar
denlengste Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Beklager dobbelposting, men her er v2 av det første bildet, men vennligst gi kritikk på alle bildene. jeg syns svart/hvitt versjonen var bedre. hva med å gå over til noe annet motiv enn skriveredskap? når det er så få detaljer i bildene blir det vanskelig å se forskjellen på hva som er i fokus og ikke, noe jeg personlig synes er litt av morroa med makro.. kjør på! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei! Litt kjedelige bilder.... Bedre å ta bilde av no mer kreativt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei!Litt kjedelige bilder.... Bedre å ta bilde av no mer kreativt Det er aldri ukreativt ta bilder i seg selv.. men disse bildene er litt kjedelige ja. Men du kan se på det som trenning, selv tok eg mange lignende bilder når eg fikk meg kamera... husk at å ta bilder fordi det er gøy oh ikke ta det så seriøst at du dreper gleden i det. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Grunnen til at jeg har valgt så kjedelige motiver er egentlig at jeg ikke hadde noe mer spennende for hånd. Dette er som sagt bare ment som trening. Lenke til kommentar
andm Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Grunnen til at jeg har valgt så kjedelige motiver er egentlig at jeg ikke hadde noe mer spennende for hånd. Dette er som sagt bare ment som trening. Hvorfor ikke prøve seg på dråpebilder? Det gir deg trening i mer enn bare makrofotografering, og det er ganske interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå