subaru1342 Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Har en gammel maskin med p3 800mhz prosessor som jeg ikke får mer enn 840 ut av med softfsb siden den allerde kjører 133 fsb. lurer på å bytte den ut i en raskere en. Men hvilken? det må jo selvsagt bli en p3 prosessor siden kortet er lagd for de men hvor høyt kan jeg gå?`har sjekket msi sine sider og der står det litt vagt. hvis jeg "bare" tar en 1ghz prosessor så er jo litt av vitsen bort. ikke store forandringen. det som irriterer meg mest er at jeg ikke kan justere noe som helst som har med farten å gjøre i bios. har flashet til nyeste versjon. kortet er så vidt jeg forstår ett msi6156. SKAL ALDRI KJØPE FERDIGPAKKE PC MER!! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Sikkert minnet ditt som holder fsb en tilbake. Trokke det er verdt å oppgradere noe på denne, må du iallefall bytte hovedkort, minne, og da er du igang. Jeg ville anbefale deg å kjøpe noe nytt, og kanskje du tilogmed må handle deg ny strømforsyning også. Trenger du tips til ny pc, si ifra .. ;> Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Har satt opp en teoretisk pc som jeg har lyst på hvis jeg får penger på en annen streng her.. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=38923&forum=24 bra eller? kabinettet er valgt utifra options på psdata. ville ha chieftec heller som han som svarte meg sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå