tbend Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Vet at mange sliter med 5.1 lyd i winamp. Har faktisk vært ganske umulig å få til helt til jeg kom over den fixen her så ble alt i orden. Du bare laster fila ned. Instalerer. Ctrl + p i winamp -> Output -> KB 5.1 Channel Output. Der ligger den, jeg måtte ikke "configge" noe for å få det til, men kanskje noen må det. Funker da på Asus og Creative... Andre produsenter vet jeg ikke! Last den ned her! Endret 8. mars 2005 av tbend Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 takk for den ja..har letet lenge etter noe sånt!! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Si i fra om de / ikke virket... Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm... Sikker paa at det ikke er mulig aa faa 5.1-lyd uten plugin'en? Er det bare wav-filer den er laget for, eller alle filer med surroundstoette? Hvordan oppnaar man surround i Media Player forresten? Lenke til kommentar
laptor Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Her er en nyere version av den. http://winamp.com/plugins/details.php?id=129453 Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Av en eller annen grunn ble hastigheten på avspillingen redusert da jeg prøvde plug-inen ovenfor, dvs. Tori Amos hørtes ut som en mann med usannsynlig mørk stemme. Noen som har en god forklaring på hvorfor det skjedde? Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Fikk endelig testa plug'inen, og vil bare si at med Audigy 2 NX (eksternsaken) så funka det heller dårlig, bare skurring osv. Men når jeg bruker winamp så blir det spillt på alle høytalerne alikavel, så jeg har ikke det problemet... Lenke til kommentar
tronni87 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei. Må man ha den nyeste Winamp inne for at det skal fungere. Jeg har 5.03 inne og det fungerer ikke hos meg. Alt fungerer fint når jeg spiller musikk i Windows Media Player, men ikke her. Litt plagsomt siden jeg elsker å spille musikk i winamp. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei. Må man ha den nyeste Winamp inne for at det skal fungere. Jeg har 5.03 inne og det fungerer ikke hos meg. Alt fungerer fint når jeg spiller musikk i Windows Media Player, men ikke her. Litt plagsomt siden jeg elsker å spille musikk i winamp. Hva bør jeg gjøre? Laste ned 5.08. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Fint det, men det ble endel skurring. Hvordan får jeg det vekk? Lenke til kommentar
tronni87 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Laste ned 5.08. Har lastet den ned, men det fungerer fortsatt ikke bra. :-( Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har brukt denne en stund, men valgte å gå bort fra den da jeg også vil spille av en del filer med lav bit-rate. Denne plugin'en gjør at filer med så lav bit-rate blir spillt av i dobbel hastiget Noen som har en løsning til meg? ..eller må jeg bare fortsette med 2.1-lyd? Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Sjekk ut Tuner2 de har et par 5.1 streams for Winamp. De har også en del streams med aacplus, som gir knallbra kvalitet. Bare synd utvalget er litt lite og litt sært. Lenke til kommentar
smenes Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 hehe,, med logitech z-5500 virka det med en gang!! creative Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvorfor bruke slæske plugin's når man bare kan sette på Allow Hardware Acceleration i Directsound-pluginen som allerede finnes i winamp? Lenke til kommentar
Djesligt Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Brukte denne før. Etter en diskusjon med Winampfolkene kom jeg fram til at det var denne plugin som laget alle problemene jeg hadde KUN i winamp (WMP 10, 9 og 8 virket alle som de skulle). Den laget skurring, den spilte noen (kun MONO) filer 2x så raskt og den klarte å fucke opp lyddriver kontrollpanelet mitt. Anbefaler heller å bruke DirectSound og hake av for Hardware Acceleration som funker veldig bra på min maskin. (Vet dette ble nevnt før men sier det igjen) DirectSound med Hardware Acceleration Lenke til kommentar
tronni87 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvorfor bruke slæske plugin's når man bare kan sette på Allow Hardware Acceleration i Directsound-pluginen som allerede finnes i winamp? Tusen hjertelig takk skal du ha. Nå fungerer det hos meg og. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvorfor bruke slæske plugin's når man bare kan sette på Allow Hardware Acceleration i Directsound-pluginen som allerede finnes i winamp? enig, det gjør funker kjempefint, vet ikke hvordan det blir når jeg får z-5500 men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå