Frohman Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei! Finnes noen steder på internett\butikker som selger CD - Key til HL2 uten å måttekjøpe selve spillet. Dette skal være lovlig og CD - Keyen skal ikke være brukt! Takker for alle svar! Larzemannen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 kvifor ikkje bare kjøpe heile spelet? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du kan kjøpe spillet på steam. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har spillet men bare CD - Key til en steam account det er broren min sin... Så hvorfor kjøpe hele spillet når man kan få bare CD - Key til lavere pris?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fordi CD-keyen er en del av spillet, og du får ikke HL2-CD-keys i "løsvekt". Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Så hvorfor kjøpe hele spillet når man kan få bare CD - Key til lavere pris?? kvifor skal du få "bare" cd-keyen til lavare pris? kjøp spelet i valgfri butikk, kast cd'en. og du sitter igjen med bare cd-keyen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Så hvorfor kjøpe hele spillet når man kan få bare CD - Key til lavere pris?? kvifor skal du få "bare" cd-keyen til lavare pris? kjøp spelet i valgfri butikk, kast cd'en. og du sitter igjen med bare cd-keyen. Hallo følg med! Det er billigere som tidliger nevnt! Hvorfor skal jeg bruke 300 kr. ekstra på et spill jeg allerede har når jeg forhåpentligvis kan få bare CD - Key til 150 kr en annen plass! Edit: Leif is my name! Endret 8. mars 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fordi CD-keyen er en del av spillet, og du får ikke HL2-CD-keys i "løsvekt". Hør på han her. Fornuftig kar. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Så hvorfor kjøpe hele spillet når man kan få bare CD - Key til lavere pris?? kvifor skal du få "bare" cd-keyen til lavare pris? kjøp spelet i valgfri butikk, kast cd'en. og du sitter igjen med bare cd-keyen. Hallo følg med! Det er billigere som tidliger nevnt! Hvorfor skal jeg bruke 300 kr. ekstra på et spill jeg allerede har når jeg forhåpentligvis kan få bare CD - Key til 150 kr en annen plass! fordi du får ikkje bare cd-keyen til 150 kr ein annan plass. vil du ha ein cd-key, må du kjøpe spelet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hehe... Se hva jeg fant! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=387685 Denne tråden reddet tilværslen. HL2 for 249 glem alt jeg har sagt! Nå får jeg hele spillet for 100 kr. mer enn jeg håpet på å få bare CD - Key! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ja, oj. Du sparte 10kr på å kjøpe det fra Elkjøp eller tilsvarende butikk. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Ti kroner???? Her i Namsos koster det gjennomsnitt 400 - 450 kr. så jeg sparte rundt 150 - 200 kr. herr moderator! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ti kroner???? Her i Namsos koster det gjennomsnitt 400 - 450 kr. så jeg sparte rundt 150 - 200 kr. herr moderator! spelet koster 299 på elkjøp, uavhengig om du bor i namsos eller nokon annan plass. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Ti kroner???? Her i Namsos koster det gjennomsnitt 400 - 450 kr. så jeg sparte rundt 150 - 200 kr. herr moderator! spelet koster 299 på elkjøp, uavhengig om du bor i namsos eller nokon annan plass. Det gjør det ikke, var å sjekket idag! Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ehm.. Bare så dere vet det, jeg kjøpte mitt HL2 cdkey fra Counterkeys.com for 190 kr, jeg vet du må registrere det med en cd, men de laget bare en account for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå