nr.4 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Chumbawamba er en solid nominasjon til denne kategorien. De har gitt ut haugevis av musikk. (Mest før monsterhiten Tubthumping dog men også en god del etterpå) Glimrende eksempel. ALLE har hørt Tubthumping, INGEN har hørt noe annet Chumbawamba har laget. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Train - Drops of Jupiter. Resten av musikken er ikke så gale, men hvem kan nevne flere sanger? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Train - Drops of Jupiter.Resten av musikken er ikke så gale, men hvem kan nevne flere sanger? Uhh, "Meet Virginia" var vel deres mest populære låt? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hva med: The Turltles - So Happy Together? Jeg har hvertfall bare hørt om den ene sangen dems! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Münchener Freiheit - Every Time Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Føler The Animals med sin versjon av "House of the Rising Sun" faller under denne kategorien. Noen kamerater av meg var sikker på at dette var Lynyrd Skynyrd eller The Doors. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Münchener Freiheit - Every Time "Play It Cool" var jo en stor hit her i norge hvertfall. Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er Spin Doctors - Two Princes nevnt.... Shoah Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Eg foreslår: Babylon Zoo - Spaceman Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Eg foreslår:Babylon Zoo - Spaceman Sangen "Im cracking up I need a pill" er vel også kjent for almuen.... eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 The Knack med My Sharona Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Extreme - More than Words Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Whiteshit: Den har ihvertfall aldri eg hørt om, men I guess I was wrong... Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Chumbawamba er en solid nominasjon til denne kategorien. De har gitt ut haugevis av musikk. (Mest før monsterhiten Tubthumping dog men også en god del etterpå) Glimrende eksempel. ALLE har hørt Tubthumping, INGEN har hørt noe annet Chumbawamba har laget. Nei, elendig eksempel. Merkverdig at så mange ikke klarer å forstå hva denne trådens tema går ut på. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nei, elendig eksempel. Merkverdig at så mange ikke klarer å forstå hva denne trådens tema går ut på. Uhh, du kan kanskje være så snill og forklare oss din egen tolkning av hva tråden går ut på du da (for morro skyld). Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Kan gjerne sitere åpningsinnlegget. Band som havnet i skyggen av sin egen monsterhit Ja, de har vi mange av. Jeg kan nevne ett, og det er Procol Harum. De hadde giganthiten "A Whiter Shade of Pale", men produserte utrolig mange andre bra sanger også. Dessverre er de kun kjent for den ene låten hos mannen i gata... Edit: Bedre forklaring på hva topic går ut på ..Band som aldri ble kjent men som har en eller to monsterhiter som alle kjenner når de hører den. Nevner en bandet derimot, så vet få hvem det er... Hvorfor er så Chumbawamba et dårlig eksempel? Jo, nettopp fordi både bandnavnet og sangen er velkjent. Ikke kun sangen, som altså var trådens poeng. Men er Chumbawamba et "one hit wonder"? Ja, jøss. Endret 30. april 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kan gjerne sitere åpningsinnlegget. Band som havnet i skyggen av sin egen monsterhit Ja, de har vi mange av. Jeg kan nevne ett, og det er Procol Harum. De hadde giganthiten "A Whiter Shade of Pale", men produserte utrolig mange andre bra sanger også. Dessverre er de kun kjent for den ene låten hos mannen i gata... Edit: Bedre forklaring på hva topic går ut på ..Band som aldri ble kjent men som har en eller to monsterhiter som alle kjenner når de hører den. Nevner en bandet derimot, så vet få hvem det er... Hvorfor er så Chumbawamba et dårlig eksempel? Jo, nettopp fordi både bandnavnet og sangen er velkjent. Ikke kun sangen, som altså var trådens poeng. Ahh, så bandet har dermed ikke havnet i skyggen av sin egen hit da.... Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 ..Band som aldri ble kjent men som har en eller to monsterhiter som alle kjenner når de hører den. Nevner en bandet derimot, så vet få hvem det er... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har aldri hørt om Chumbawamba, men har hørt Tubthumping! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå