TaleX Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 heisann, jeg er helt det man kaller newbe på casemodding, jeg har aldri prøvd å gjøre noe med pc'n før. Men nå har jeg lyst til å lage et vindu i sidedøra og legge inn litt neon. Men som sagt har jeg aldri prøvd noe sånt før, og trenger en helt, helt "newbe" guide. er det noen som vet om noen slike guider? lurer også på hvor det lønner seg å kjøpe plexiglass og neon, og hvordan neon man bør kjøpe. noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 For det første kjøper man ikke Neon lenger, men kalde katoder! Kanskje det står noe her: http://overklokking.no/casemods/casemodguide/index.html Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 takker for svar men lurer fortsatt på hvor man får tak i plexiglass Lenke til kommentar
stidz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 takker for svar men lurer fortsatt på hvor man får tak i plexiglass det finnes uendelig av poster med dette, start med og sjekke sticky postene, men plexi fåes kjøpt på clasern eller en glassmester, Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Glassmesteren har kanskje et avkapp du kan få og Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vil ikke anbefale Clas Ohlson om du vil ha økonomien i behold.. Fikk 62x43 4mm plexi av glassmestern for rundt 20-30 shpenn! Se på Clas Ohlson sin nettbutikk, så ser du at det lønner seg å ta turen til den lokale glassmestern.. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 ok...takker for alle svar... Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 tittet på sidene til clas ohlson...nå lurer jeg bare på hvor tykt det bør være? holder det med 2mm eller bør man ha 3 eller 4? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Øhm.. Tror liksom ikke de på Clasern er store nok da! Du trenger vel minst 3.. Hvor tykkere hvor tyngre og kraftigere! Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 ok.... tar meg nok en tur på en glassmester å skaffer meg litt plexi da... takk for all hjelp Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) ok...har tegnet meg en liten skisse av åssen jeg vil ha døra...(det røde er fordi jeg skal ha røde katoder :-)) ok...det ser ikke akkurat sånn ut inne i kabinettet....men bare tegnet litt greier jeg Endret 10. mars 2005 av TaleX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Litt for standard spør du meg.. Greier du å komme opp med en annen form kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå