Gå til innhold

Definisjonen av østlendinger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plutselig ikke god nok for ham, jeg. Den sniken. Skal vi gangbange han mens han sover som straff?

Ja, vi viser ham hvordan østlendinger egentlig er.

Om det er straff tviler jeg på, han er jo fra *hviske* Bergen. :scared:

Hmm, du har nok rett. Vi må gjøre noe han faktisk ikke liker. :hmm:

Tving meg til å drikke Cola.

*utspekulert*

Lenke til kommentar
Du er østlending om du ikke prater mongo.

Vel,størsteparten av Oslos befolkning kommer faktisk fra andre deler av Norge eller de er etterkommere av folk som kommer fra andre deler av landet, da hovedsakelig fra Nord-Norge og vestlandet. :hmm:

Lenke til kommentar

LOL!!! Vår definisjon av Østlendinger: Gutta ser en smule macho ut, men snakker mer femi enn jentene, og burde kjappe seg i stemmeskifte, men jentene snakker like "grovt" som de gjør her, noe som er grovere/mørkere enn gutta der borte! :tease:

(bor i nærheten av Haugesund)

Lenke til kommentar

østlending her også :w00t:

det er vel heller vanskelig å definere østlendinger, er jo her det bor flest folk, er vel også her det er mest variasjon(?)

eneste riktige definisjonen er vel at man er fra østlandet...

og hvor er det alle dere hardbarka østlendinger gjemmer dere, ser ingen jeg :tease:

sigen har jo finnet en passende :ermm:

edit: fra gjøvik :thumbup:

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Lillehammer her

Da er vi to! :D

Flere fra lillehammer her ell?

Er opprinnelig fra Lillehammer.

Har senere bodd på Brøttum, i Moelv, i Næroset, i Gaupen, i Hunndalen, i Brumunddal, på Moi (Rogaland), på Stranda (Sunnmøre) og bor nå i Drammen.

Og alt dette på 21 år.

Lenke til kommentar
Har senere bodd på Brøttum, i Moelv, i Næroset, i Gaupen, i Hunndalen, i Brumunddal, på Moi (Rogaland), på Stranda (Sunnmøre) og bor nå i Drammen.

Og alt dette på 21 år.

:ohmy:

Lopper i rompa eller?

Vel... tok et par år og like mange bosteder fra jeg ble født og til vi endelig fikk fast bopel. Har ellers bare flyttet mye, egentlig uten noen grunn.

Er nå så heldig å ha skilte foreldre, og må derfor føre opp et par ekstra steder.

Flyttet hjemmefra i en alder av 16 for å gå på folkehøgskole, ville liksom ikke flytte hjem igjen etter det, flyttet så til Stranda og bor altså her i Drammen nå.

I juli flytter jeg igjen, da til Trondheim for studier ved NTNU. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...