lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvordan i huleste skal man definere en østlending?? BTW: Finnes det mange såkalte østlendinger på forumet?? Kommer forresten fra Drammen, litt sør for Oslo og jeg våger da å kalle meg selvfor østlending.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Og hvor kommer du fra da? Har forresten en annen morsom spørsmålstilling: Om en person er født i Bergen, flytta til Oslo når han var la oss si 17.. Er han Bergenser eller Østlending da? Utrolig plagsom spørsmålstilling det! Og er det noen forskjell om han f.eks. ble født i Bergen, men oppvokst i Oslo? Endret 8. mars 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 17 år er lenge, og spesiellt når man er født i f.eks Bergen, lært å snakke i Bergen, blitt påvirket av andre fra Bergen osv. Jeg ville kalt ham en bergenser om det var greia her. Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg er østlendig hmmm..... vanskelig å definere dem Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 En østlending kommer fra østlandet, EOD. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 kommer fra østlandet jeg vettu, nærmere sagt nordbygda. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er ikke bare en Nordbygda da, jeg bor også i Nordbygda, Løten Nordbygd for å være korrekt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Og hvor kommer du fra da? Harestua. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg er østlending, fra Hamar En østlending finnes i mange raser, og kan best defineres etter bilen. Edit: ikke misforstå (jeg er ikke rasist) Endret 8. mars 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kommær fra fredrikstad jeg vettu! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) østlending jeg og løken inn hølan inn akurskog høland komune og den ligger i akershus på østlandet av norge Endret 8. mars 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg hadde aldri trodd at så mange var fra Østlandet, er vel ikke der det er størst befolkningstetthet vel? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg er også fra østlandet (hamar), men er etnisk halvt Islandsk og halvt trønder for de som bryr seg. NB: for meg er ikke Oslo folk østlendinger. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 mange østlendger ja. BTW: Oslo her Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Pappa er født i Honningsvåg, bodde der til han var 2-3 år, så flyttet han til Sandane (i Nordfjord, Sogn og Fjordane) og bodde der til han ble "voksen". Farfar er fra Jølster (Sunnfjord, Sogn og Fjordane), og farmor er fra Arendal. Etter at pappa ble "voksen" har han bodd i mange år i Odda, men flyttet til Bergen en del år før jeg ble født. Hva er pappa? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du er østlending om du ikke prater mongo. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du er østlending om du ikke prater mongo. Det er det frekkeste jeg har hørt! Definerer du "alle oss andre" som ikke østlending, fordi vi ikke snakker likt som dere, eller som du sier det: mongo (kommer fra vestnorge ja) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du er østlending om du ikke prater mongo. Da er jeg glad jeg er mongo Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du er østlending om du ikke prater mongo. Da er jeg glad jeg er mongo Jeg også faktisk (er det ikke pr. standard definisjon, men pr. sosohal`s definisjon er jeg jo det. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå