Gå til innhold

Softmoddet 6800le, mister jeg garantien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du mister garantien, men hvis du leverer inn kortet etter en mislykket softmod, så er det egentlig ingen ting webshoppen kan gjøre for å bevise det, så mest sansynligvis så får du nytt kort, men det kommer an på moralen din om du leverer det inn.

Lenke til kommentar

Nei. Garantien vil kun påvirkes om det gjøres endringer på kortet som er merkbar eller synlig. Det er kanskje ikke moralsk riktig men slik er det.

Når det er sagt er det liten eller nesten ikke eksisterende sjanse for å ødelegge kortet ved softmod. Med overklokking derimot..

Lenke til kommentar
Nei. Garantien vil kun påvirkes om det gjøres endringer på kortet som er merkbar eller synlig. Det er kanskje ikke moralsk riktig men slik er det.

Å det er du helt sikker på? Ettersom de andre sier at jeg mister den :hmm:

Jeg er helt sikker på at de ikke kan finne ut at du har softmoddet ja. Dersom du sier til butikken at du har softmoddet kan det hende garantien faller bort, men det er jo en annen sak. Som jeg sa er det nesten umulig å skade kortet ved softmod slik at jeg ikke kan se noen som helst grunn for at noen skulle henge seg opp i dette men alle er ikke like enkel.

Overklokker du kortet kan du skade det men jeg har enda ikke hørt om noen som har ødelagt kortet sitt ved softmod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...