VTW Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har IncrediMail til e-post program. Men dette programmet klarer ikke å sende e-post. Bare motta. jeg har "mail.wivestad.no". Men er det noe galt med adressen min eller programmet? Kan heller ikke sende med MSN-adressen min. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Bruk internettleverandørens smtp-server. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Bruk internettleverandørens smtp-server. Kan du forklare dette litt mer barnevennlig? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 kanskje noen av disse: # BlueCom: smtp.bluecom.no # Catch: smtp.catchcom.no # DirectConnect: smtp.directconnect.no # NextGenTel / Broadpark: smtp.broadpark.no, mail.broadpark.no, pop.broadpark.no # Powertech: smtp.powertech.no # Song: mta.songnetworks.no, relay.songnetworks.no # Tele2: mail.c2i.net (bedriftskunder smtp.tele2bedrift.no) # Telenor: smtp.online.no, mail.online.no, pop.online.no # Tiscali: smtp.tiscali.no # UPC: smtp.chello.no Lenke til kommentar
VTW Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har LOS. Kan jeg fortsatt bruke min eksisterende mail-adresse hvis jeg bruker LOS' server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå