dephz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei, jeg kjøpte meg en Razer DiamondBack Magma optisk mus hos www.databutikken.com/no . Etter noen dager jeg hadde brukt den slutta den og lyse, og funka ikke mer. Mitt spørsmål er, da har jeg vell krav på en ny ? Hvordan får jeg meg en ny ? hva må jeg sende med i retur pakka ? ja jeg vet jeg kan lese på www.databutikken.com/no men jeg fatter ikke noe av det! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er ikke dette innlegget ganske likt dette : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=388720 ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå