ProXymus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg vil gjerne sende variabler fra en side til en annen uten å bruke $_GET. Og $_POST er umulig da jeg må ha en form til å sende det med. Er det noen andre metoder som brukes til vanlig eller er det $_SESSION/$_COOKIE? Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 1. Skriv bedre norsk, så skjønner folk hva du mener 2. Mener du at du ikke kan bruke $_GET/$_POST fordi du ikke vil bruke <form>? I så fall er nok $_SESSION tingen for deg, ja... Lenke til kommentar
gnab Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) 1. Skriv bedre norsk, så skjønner folk hva du mener Ser ikke helt problemet med å skjønne hva han mener. Uansett, så er det $_SESSION/$_COOKIE som egner seg best til å holde styr på variabler som brukes av flere sider. $_POST brukes bare for å motta inndata fra brukere, og egner seg, som du selv sier, dermed ikke. Endret 8. mars 2005 av gnab Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Takk Var det jeg tenkte. Ville bare være sikker på at det ikke var noen andre funksjoner pga session/cookies går via brukeren og ikke serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå