atsjoo Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Er i samme situasjon selv, skal kjøpe nytt hovedkort og cpu.Syntes MSI K8N NEO2 så bra ut, men liker ikke helt den vifta på kortet! Men kunne jo montert en chipset kjøleribbe, så jeg lurte på om en slik ville være i veien for et 9500pro med Zalman Heatpipe? Eller om vifta også ville være i veien av seg selv En passiv kjøleribbe blir garantert i veien for Zalaman kjølingen din. Nei, den gjør ikke det. Det står at de fungerer sammen på zalman's nettsider. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Er i samme situasjon selv, skal kjøpe nytt hovedkort og cpu.Syntes MSI K8N NEO2 så bra ut, men liker ikke helt den vifta på kortet! Men kunne jo montert en chipset kjøleribbe, så jeg lurte på om en slik ville være i veien for et 9500pro med Zalman Heatpipe? Eller om vifta også ville være i veien av seg selv En passiv kjøleribbe blir garantert i veien for Zalaman kjølingen din. Nei, den gjør ikke det. Det står at de fungerer sammen på zalman's nettsider. Hvor står det? Jeg kan ikke se hvordan det skal være mulig på dette kortet. Endret 13. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå