Knut Marius Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tok dette bildet en høstkveld. Syns fargene var fine Det er jo såklart noe som gjør seg best i "real-time" men... Uansett... Jeg er ingen fotograf, så ikke slakt meg. hehe. Men konstruktiv kritikk er jo alltid fint Bildet er tatt med mitt Fujifilm f401 kamera Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Du skal ha ros for å ikke plassere treet midt i bildet og for at himmelen ikke er utbrent på det lyseste. Bildet kunne vært litt skarpere og muligens beskjært litt i underkant og litt mer på toppen. Ellers et greit bilde. Endret 8. mars 2005 av Kristallo Lenke til kommentar
F828 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Du skal igrunn ha ros for mye her. Behagelige toner og fin komp. Fargene er bra de også. F828 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Du skal igrunn ha ros for mye her. Behagelige toner og fin komp. Fargene er bra de også. F828 Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå