Mauro Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er det mulig å skru ned på farten ? Den går 4000+ rpm heletiden... Da er det 60 db her inne Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 viftestyring...? eller kansje lage en selv? ( en bryter, 1 50-200ohms motstand/resistans og 3 ledninger. bryteren har 3 utganger. 2ledere koblet sammen (en med motstand), så du kan velge mellom 0 og 50ohm som strømen må sloss mot.) | |-----[50ohm]--- |_____ +|bryter |------------------| _ | |-------------------------- Eller bare gi biltema en liten visit. På 5V støyer den rimelig mye, og blåser mye også... men eier du denne viften, eller planlegger du å kjøpe den? vis du planlegger dette kjøpet, må jeg nesten bare komme med at denne viften er noe man vil komme til å angre på.. mer eller mindre hvertfall... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hva er poenget med å kjøpe denne viften om man skaø kjøre den på 5volt + å sette på resistanser? Lenke til kommentar
JimE Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hva er poenget med å kjøpe denne viften om man skaø kjøre den på 5volt + å sette på resistanser? Ha muligheten til å kunne kjøle skikkelig men samtidig kunne bruke pcn til normal bruk. Har planer om en 12cm delta selv. Les posten her for info om støy/styring av en delta: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=388545 Lenke til kommentar
ppaassssaa Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei, når vi snakke om viftestyring så lure jeg på om det finnes noen viftestyring som takle 4 delta (120mm.) ??? (Så lang jeg vett så ingen av viftestyringene på nettbutikk kan takle 4*delta, eller ta jeg feil?) Sorry for offtopic -P Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) hmm... alle vifter går jo på vanlig 12v, men kansje de trekker mye strøm...? får strømforskyningen en egen molex-plugg så skal de vell gå greit.. (en egen molex "rad" + en strøm splitter der cdromene er...) hvertfall så bruker min TT viftestyring kun molex-plugger... dette er vel snart avlegs? virker hvertfall sånn vis man ser på viftestyringene nåtildags så kommer de bare med 3-pins ut... god ide? en kompis av meg senket tempen i pc`n med 10*C kun med en delta 120mm på 5v... men han hadde ikke så mange vifter fra førav da... Endret 9. mars 2005 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå