Gå til innhold

Delta 120mm vifte

Mauro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

viftestyring...? eller kansje lage en selv? ( en bryter, 1 50-200ohms motstand/resistans og 3 ledninger. bryteren har 3 utganger. 2ledere koblet sammen (en med motstand), så du kan velge mellom 0 og 50ohm som strømen må sloss mot.)

|          |-----[50ohm]--- |_____    +

|bryter  |------------------|            _

|          |--------------------------

Eller bare gi biltema en liten visit.

På 5V støyer den rimelig mye, og blåser mye også... men eier du denne viften, eller planlegger du å kjøpe den?

vis du planlegger dette kjøpet, må jeg nesten bare komme med at denne viften er noe man vil komme til å angre på.. mer eller mindre hvertfall...

Lenke til kommentar

Hei, når vi snakke om viftestyring så lure jeg på om det finnes noen viftestyring som takle 4 delta (120mm.) ???

(Så lang jeg vett så ingen av viftestyringene på nettbutikk kan takle 4*delta, eller ta jeg feil?)

Sorry for offtopic

-P

Lenke til kommentar

hmm... alle vifter går jo på vanlig 12v, men kansje de trekker mye strøm...?

får strømforskyningen en egen molex-plugg så skal de vell gå greit.. (en egen molex "rad" + en strøm splitter der cdromene er...)

hvertfall så bruker min TT viftestyring kun molex-plugger... dette er vel snart avlegs?

virker hvertfall sånn vis man ser på viftestyringene nåtildags så kommer de bare med 3-pins ut...

god ide? en kompis av meg senket tempen i pc`n med 10*C kun med en delta 120mm på 5v... men han hadde ikke så mange vifter fra førav da... ;)

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...