L0ko Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Heisann! Kjøpte meg en tv-kabel med scart kontakt på sånn at jeg kunne koble pcn til tv og se litt film og sånn! Det gikk fint, men etter at jeg kobla dette opp så har pc-skjermen min begynt å blinke ganske ofte. Alt blir svart i 1 sekund så er alt normalt igjen. har prøvt å koble fra ledningen, og prøvt å "deaktivere" Tv-n men det virker ikke. Er det noen her som kan ha en løsning på problemet? Det skjer sånn ca 1-2 ganger pr 5 minutter, og det grønne lyset på skjermen slår seg også av. håper på hjelp, da dette kanskje er MEST irriterende! mvh Asbj0rn Lenke til kommentar
L0ko Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Ingen som har vert borti lignende? Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jo jeg har vært borti dette! Hvilken skjerm har du? Hva slags skjermkort og er det klokket/flashet? Lenke til kommentar
L0ko Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Det er et ATI Radeon 9700Pro fra sapphire, som ikke er klokka. Skjermen er Samtron 96P/97P(T) Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hehe..DU har LCD skjerm Det har jeg også, men det viste seg at det var noe galt med min LCD skjerm! De måtte bytte noe strømgreie i skjermen min, så forsvant problemet. Om det ikke er det som er problmemet så vet jeg ikke Lenke til kommentar
L0ko Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 neei! Har en svæææær 19 tommer som veger 10 kg hmh.. merkli dette her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå