Gå til innhold

Koble GF6600GT til tv, og driverinstillinger.

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk akuratt en telefon fra en kollega som lurte på hvordan han kobler sin "ny pc" til tven og hva han må gjøre for og få det til og virke....

Han har et GF6600GT kort, (jeg har selv ikke hat Nvidia kort på lange tider) Så jeg lurer på hva som må stilles på i driveren for og få bildet på tven. (på ATI korta er det jo veldig lett) men når jeg ikke har "nvidia" drivern forran meg er det ikke så lett og "guide" han til og finne riktig instilling. Så jeg hvedvender meg til dere GF geeks her på forumet.

(Eller trenger man en "tillegs programm" for og få det til og virke.)

Så jeg håper en sjel her på forumet gidder og forklare (detajert) hvordan det gjøres (i og med at jeg må forklare det videre..)

takker for all hjelp

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han har et nvidia ikon på oppgavelinjen høyreklikker han bare og trykker på skerminnstillinger elns. var iallefall så lett med mitt gamle gf mx 420

ellers så må du gjerne inn i kontrollpanel og skjerminnstillinger.

Lenke til kommentar

Instillinger -----> Avansert ------> GeForce 6600 -----> utvider du menyen til høyre, hvis den ikke kommer fran -------> nView Skjerminstillinger ----------> Klon

Hvis ikke TV'n er funnet, er man nødt til å trykke "fin skjerm" først!

Lenke til kommentar
Instillinger -----> Avansert ------> GeForce 6600 -----> utvider du menyen til høyre, hvis den ikke kommer fran -------> nView Skjerminstillinger ----------> Klon

Hvis ikke TV'n er funnet, er man nødt til å trykke "fin skjerm" først!

takker, skal ringe han nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...