Mogge_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Broren min har fått virus nå og jeg har formatert og lagt i norton 2005 og spyware..Men jeg får ikke fjernet viruset..Det kommer bare tilbake igjen..Så hva gjør jeg? Jeg har selv et problem med at jeg får opp popups ang. tjenesten messenger..Noen som vet hva som er galt? Er ganske kjedelig å få popups under spilling for da hopper den ut i windows.. Håper noen forstår hva jeg har skrevet... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 http://www.hjelperdeg.net/ vist du leter litt rundt der og leser litt.. så finner du svar på hva du lurer på Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Broren min har fått virus nå og jeg har formatert og lagt i norton 2005 og spyware..Men jeg får ikke fjernet viruset..Det kommer bare tilbake igjen..Så hva gjør jeg? Jeg har selv et problem med at jeg får opp popups ang. tjenesten messenger..Noen som vet hva som er galt? Er ganske kjedelig å få popups under spilling for da hopper den ut i windows.. Håper noen forstår hva jeg har skrevet... Etter min mening ber man om å få virus når man installerer Norton. Jeg kan værtfall hjelpe deg med hvordan du får vekk Tjenesten Messenger. 1. Klikk Start, og klikk deretter Kontrollpanel (eller velg Innstillinger og klikk Kontrollpanel). 2. Dobbeltklikk Administrative verktøy. 3. Dobbeltklikk Tjenester. 4. Dobbeltklikk Messenger. 5. Klikk Deaktivert i Oppstartstype-listen. 6. Klikk Stopp og deretter OK. Lenke til kommentar
akh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har du slått av system restore før du fjerner viruset? Hvis det er på, vil ofte viruset "skru tiden tilbake". Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Har du slått av system restore før du fjerner viruset? Hvis det er på, vil ofte viruset "skru tiden tilbake". hvordan gjøre det du skrev? BTW noen som vet hvor jeg får kjøpt NOD32? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har du slått av system restore før du fjerner viruset? Hvis det er på, vil ofte viruset "skru tiden tilbake". hvordan gjøre det du skrev? BTW noen som vet hvor jeg får kjøpt NOD32? Høyreklikk på min datamaskin og velg egenskaper. Der finner du system gjenoppretning, også kan du skru av derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå